אכזבה בחדרה: "כל הדברים הרעים שהיו יכולים לקרות לנו, קרו"

לוסיו, דן מורי
לוסיו | דני מרון

אחרי ההדחה מהגביע ב-2:0 לבני יהודה, במועדון חוששים מהפציעה של לבאבידי וכואבים את ההרחקה של דניאל. פוצ'יבה בספק לבאר שבע, קוגבנייה יקבל הודעה לחפש קבוצה. מימר: "המשחק היה שקול וספגנו בדקה קריטית"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה עשתה מסע יפה בעונה שעברה בגביע המדינה עם הגעה לחצי הגמר, אבל הפעם ידעו במועדון כי התסריט יהיה קשה יותר כאשר כבר בשלב הראשון הוגרלה הקבוצה נגד מחזיקת הגביע בני יהודה והודחה לאחר הפסד 2:0 בהארכה.

למרות האכזבה מההפסד, בחדרה בעיקר כאבו את העובדה שאיבדה כבר בדקות הראשונות את המגן דיא לבאבידי בגלל פציעה, וגם הקשר סלומון דניאל הורחק במהלך הארכה. "כל הדברים הרעים שהיו יכולים לקרות לנו, קרו. אם זאת עוד פציעה, ההרחקה והעובדה ששיחקנו 120 דקות לפני משחק ליגה נגד באר שבע ובסוף גם הודחנו" אמרו בחדרה בסיום.

המאמן שרון מימר אמר לאחר ההפסד: "אני מאוכזב. באנו לפה ורצינו לעלות לשלב הבא. המשחק היה שקול ולצערי לא כבשנו את השער שלנו וספגנו בדקה קריטית, וגם ההרחקה גמרה את המשחק".

לבאבידי. בחדרה מקווים שהפציעה לא חמורה (דני מרון)
לבאבידי. בחדרה מקווים שהפציעה לא חמורה (דני מרון)

במועדון מקווים שלבאבידי לא סובל מפציעה חמורה, והוא ייבדק מחר בתקווה שיוכל ליטול חלק במשחק הקרוב, כמו גם הקשר ג'ורג' פוציבה שכלל לא היה בסגל של חדרה מתוך מטרה להכשירו לליגה. מעבר לכך נראה כי הקשר אליאל פרץ לא יהיה כשיר למשחק הקרוב ואילו ג'ונתן סיסה עשוי לחזור לסגל.

בנושא אחר, בחדרה כבר חושבים על חלון ההעברות של ינואר והקשר דידייה קוגבנייה יקבל בימים הקרובים הודעה לחפש קבוצה במועד ההעברות הקרוב. למרות שינויי המאמן נראה כי הקשר אינו הצליח להרשים את מימר, ובחדרה יחפשו זר איכותי שיעזור לה בחלק השני של העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי