אוואט: "אני מקווה מאוד שהמשחק לא יפגע לי בבריאות"

רוני אוואט
רוני אוואט | לירון מולדובן‎

מאמן מ.ס. אשדוד לאחר ה-4:3 להפועל ב"ש בגביע: "על המגרש ראינו חבורה של ילדים נגד האלופה מלפני שנתיים. לא צריך להפיל את ההפסד על השוער". על המשחק הבא נגד הפועל ת"א: "מקרבות ההישרדות שלנו"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד הודחה אתמול (שבת) מגביע המדינה לאחר הפסד 4:3 ביתי באצטדיון הי"א להפועל באר שבע, בדרמת כדורגל בה חזרה אשדוד מפיגור של 1:4 ובתוספת הזמן לא הצליחה לכבוש פנדל שהיה יכול לשלוח את הקבוצות להארכה.

בסיום המשחק נראו שחקנים אשדוד שפופים, וחלקם היו עם דמעות בעיניים. שוער הפועל באר שבע אנדראס שטקוס, אשר הדף את הפנדל של שלומי אזולאי, ניגש אל אזולאי וחיבק אותו תוך שהוא לוחש לו מילות עידוד ונחמה.

אשדוד תנסה מהבוקר לשכוח את דרמת ההפסד ולפתוח בהכנות למשחק ביום רביעי באצטדיון בלומפילד נגד הפועל תל אביב, משחק ממנו ייעדרו רועי גורדנה ושגיב יחזקאל בשל כרטיסים צהובים.

אזולאי בועט את הפנדל.
אזולאי בועט את הפנדל. "לא יודע למה הוא החליף כיוון בבעיטה" (לירון מולדובן)

על הקווים עמד המאמן רוני אוואט, שקיבל אישור לכך לאחר טיפול בבעיה קרדיולוגית בעבר בליבו. אוואט אמר לאחר המשחק: "אני מקווה מאוד שהמשחק לא ישפיע על מצב הבריאות שלי. יהיה בסדר, כי אני לא אחד שמוותר בקלות".

הפנדל המוחמץ של שלומי אזולאי: "בועט הפנדלים של אשדוד הוא רועי גורדנה, אבל כשהוא לא במגרש הבועט הוא שלומי. הייתי בטוח שהכדור ייכנס לרשת, אני לא יודע למה הוא החליף כיוון בבעיטה".

"עלינו למשחק במערך שלא הוכיח את עצמו, ספגנו שערים בפתיחת המשחק ועשיתי שני חילופים אחרי חצי שעה כשיצאו גורדנה ואווסו. החילוף הביא לקצב טוב יותר, לאגרסיביות טובה ולאנרגיות טובות. זה היה המשחק עם הכי הרבה מצבים שלנו השנה ובסוף יצאנו עם מחמאות אבל בלי הישג. אני שמח כי ראינו על המגרש חבורה של ילדים בני 19/20 נלחמת נגד הפועל באר שבע, האלופה מלפני שנתיים, ולא נגד קבוצה מליגה נמוכה".

שטקוס.
שטקוס. "היה לו הרבה מזל, כדורים פגעו בו ולא נכנסו" (לירון מולדובן)

ההחלטה להציב את שוער המשנה רון שושן: "אני לא חושב שצריך להפיל את ההפסד על השוער, כי שיחקנו כקבוצה 11 נגד 11. לשוער של הפועל באר שבע היה מזל, כי היו כדורים שפגעו בו ביד וברגל ולא נכנסו לרשת".

המשחק ביום רביעי נגד הפועל ת"א: "זה אחד מקרבות ההישרדות שלנו, והתקפית זה אולי יספיק, אבל הגנתית אנחנו זקוקים לשיפור גדול ביכולת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי