בסכנין נרגשים מהגעת הפועל ת"א: "דוחא מלא יכול להכריע לטובתנו"

סכנין חוגגת
סכנין חוגגת | עומרי שטיין

חזרת שביט ושני הניצחונות שהשיבו את הקבוצה לחלק העליון הכניסו אנרגיה חדשה לקראת שמינית גמר הגביע. עטאא ומלכה ייעדרו, מוגרבי זוכה להתעניינות מליגת העל

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

לאחר עונת ירידה כושלת ופתיחה גרועה של העונה, נראה כי בשבועות האחרונים ישנה רוח חדשה בבני סכנין. שני ניצחונות גדולים על מכבי פתח תקווה ומועדון ספורט כפר קאסם הקפיצו את הקבוצה למקום השישי והיא במרחק שמונה נקודות בלבד מהמקום השני המוביל בחזרה לליגת העל.

במועדון זוקפים את ההצלחה בתקופה האחרונה למאמן אלדד שביט, שחזר לתפקידו כמאמן הראשי ונראה שהצליח לבצע את השינויים שבעזרתם תוכל הקבוצה להיאבק על חזרה לליגה הבכירה. כעת במועדון מקווים כי שביט יביא את ההצלחה שלו גם למפעל הגביע, לקראת המשחק מחר ב"דוחא" נגד הפועל תל אביב. בזכות הצלחה המקצועית, גם חלק גדול מהקהל חזר לעודד את הקבוצה ובסכנין מקווים כי זה יהווה יתרון מול האדומים מליגת העל. "אם נקבל עידוד דומה כמו מול מכבי פתח תקווה, משמע דוחא מלא, זה עשוי להכריע לטובתנו", אמרו במועדון.

מבחינה מקצועית, אלדד שביט יגיע למשחק בהרכב חסר, ללא הקשר ג'אבר עטאא והחלוץ מוטי מלכה הפצועים. עם זאת, הוא יקבל בחזרה את מהראן ראדי ואלי אלבז שלא שיחקו במחזור הליגה האחרון.. שחקן נוסף שלו יהיה חשיבות גדולה הוא פיראס מוגרבי, שממשיך לזכות בהתעניינות מליגת העל. לאחרונה קיבל השחקן הצעה מהפועל רעננה ואף עלתה הצעה לטרייד לפיו כארם ארשיד יעבור לסכנין, אך ברעננה סירבו להצעה.


שחקני סכנין. אצטדיון מלא גם בגביע (מאור אלקלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי