דראפיץ' וברדה ניסו "להרביץ" בשחקנים מוטיבציה לקראת ב"ש

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ', שי ברדה | אריאל שלום

צוות המאמנים ערך שיחות אישיות: "לא רוצים להפוך את העונה לבינונית". אזולאי ואברהם יפתחו. מלמד עדיין סובל מכאבים. המועדון ספג קנס של 3,500 ש"ח על השלכת חפץ. וגם: הקשר של אולסק לעסקת צדק

(גודל טקסט)

צוות המאמנים של מכבי נתניה ערך הבוקר לא מעט שיחות אישיות עם השחקנים, זאת לקראת המשחק החשוב שייערך מחר (חמישי ב-19:30) מול הפועל באר שבע ויינעל את שלב שמינית גמר גביע המדינה. לאחר האכזבה בעונה שעברה מההפסד הצורם בגמר נגד בני יהודה, במועדון הצהוב קיימת דריכות גדולה לקראת ההתמודדות.

"שיחקנו טוב נגד מכבי חיפה ומה שהיה חסר לנו זה שער. אנחנו לא רוצים לצאת עם מחמאות, אלא עם ניצחון. בשביל רגעים כאלה כמו המשחק מחר אנחנו נמצאים בכדורגל וכולנו רוצים לעבור שלב. אנחנו לא רוצים להפוך את העונה הזאת לבינונית", אמרו סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה לשחקנים באסיפה המסכמת.

צוות המאמנים מתכנן לבצע שני שינויים מההרכב אשר הפסיד בשבת למכבי חיפה וסיפק משחק לא רע. הבלם דולב אזולאי, שריצה עונש של צבירת חמישה כרטיסים צהובים,  יחזור להרכב במקומו של צליל נחמיה ואביב אברהם יצטרף לחוליית הקישור על חשבונו של יונס מלדה, כאשר נתניה צפויה לשחק הפעם רק עם חלוץ אחד.


צפוי לשוב להרכב נגד באר שבע. אביב אברהם (דני מרון)

 

צוות המאמנים זימן את כל שחקני הסגל, כולל יחמיר היקה, בן תורג'מן ורומן גולוברט שאינם בתוכניות ורק מחר יוחלט על ה-18 שיתלבשו למשחק. גיא מלמד עדיין סובל מכאבים במפשעה ויוכל להשתלב אם וכאשר רק כמחליף, כשההחלטה אם לסכנו תתקבל רק מחר לפני שריקת הפתיחה.

לאחר המשחק מחר צפויים בנתניה להאיץ את ניסיונות החיזוק, כאשר המו"מ עם שיר צדק עדיין לא תפס תאוצה. כפי שפרסמנו הבוקר, ניקו אולסק זוכה להתעניינות מהפועל ב"ש, כשבקבוצה מבירת הנגב לא שללו את האופציה שבין הצדדים יתנהלו שיחות בנושא כחלק מעסקת צדק.

בעניין אחר, הקשר האמריקאי יהודי הארי שוורץ, אשר נבחן בקבוצה בשבוע וחצי האחרונים, שוחרר והחל להיבחן בשורותיה של מכבי חיפה. הערב, התפרסמו עונשי הקבוצה על הקריאות הגזעניות בגינן עמדה הקבוצה לדין במשחקים מול סקציה נס ציונה והפועל כפ"ס, כשכזכור נתניה עמדה לדין גם על השלכת חפץ לכיוון הקוון במשחק מול נס ציונה. בנוגע למשחק מול הקבוצה של עמיר תורג'מן, נתניה זוכתה מסעיף הקריאות הגזעניות אך נקנסה ב-3,500 שקלים על השלכת החפץ. בגין המשחק מול כפ"ס, כפ"ס נקנסה ב-10,000 שקלים וכן הורשעה על קריאות גזעניות.

הרכב משוער: דני עמוס, כארם ג'אבר, טים הויבך, דולב אזולאי, ויקי כחלון, אלמוג כהן, ניקו אולסק, אביב אברהם, רועי קהת, גבי קניקובסקי, פאטוס בצ'יראי.

 

שיר צדק. יגיע לנתניה בתמורה לניקו אולסק? (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי