"השחקנים עכשיו מחויבים, קלינגר וסיני פשוט בנו הפועל ת"א חדשה"

סטפן ספירובסקי
סטפן ספירובסקי | מאור אלקסלסי

אחרי ה-0:3 אצל סכנין, בשורות האדומים מאושרים מההעפלה המשכנעת לרבע גמר הגביע. "יש לנו עכשיו קבוצה שמשחקת בשביל החולצה והאוהדים. רודריגס יהיה הרכש החשוב ביותר בחלון"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב סימנה אתמול (רביעי) וי גדול על אחת מהמטרות הגדולות שלה, כשניצחה 0:3 אצל בני סכנין במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. האדומים של ניר קלינגר היו הקבוצה העדיפה יותר באצטדיון דוחא בכל דקות המשחק והשיגה בצדק את הכרטיס לשלב הבא.

"משה סיני וניר קלינגר בנו הפועל תל אביב חדשה" סיפרו מספר גורמים במועדון. "יש לנו עכשיו קבוצה שמחויבת למועדון, לחולצה האדומה ולאוהדים שלנו. כזו שמאחדת את הקהל לתמיכה מלאה בשחקנים, והורידה כמעט לגמרי את המחאה שהייתה מסדר היום".

בהפועל ת"א הזכירו כי שתי הזכיות האחרונות שלהם בגביע הם הדיחו בדרך את הקבוצה מסכנין. קלינגר סיכם: "מותר לחלום וזה גם טוב. כדי להגיע למה שאנחנו רוצים נצטרף להמשיך לעשות את הדברים בדרך הנכונה. נעבוד ופחות נדבר. נמשיך להיות בפוקוס ואנחנו כבר מכוונים למשחק הקרוב נגד רעננה, אולי הכי חשוב שלנו העונה".


"קלינגר וסיני בנו הפועל תל אביב חדשה" (מאור אלקסלסי)

לראשונה מאז חודש נובמבר, מאור בוזגלו חזר לסגל של האדומים לאחר שהחלים ממלחת הנשיקה, אך לא קיבל דקות ממאמנו. "אין הרבה שחקנים חכמים כמו בוזגלו ושובו יהיה תוספת חשובה לסגל" סיפר קלינגר, שהוסיף גם על עומר דמארי: "הוא מתקדם היטב והוא חלק חשוב להמשך העונה".

מוטי ברשצקי היה השחקן המצטיין על כר הדשא אמש וזכה לשבחים רבים בקבוצתו, כמו גם פליפה רודריגס האורוגוואי, עליו אמרו בקבוצה: "הוא יהיה הרכש הכי חשוב שהגיע בחלון ההעברות. הוא מראה מנהיגות וכולם בסגל מכבדים אותו. כשהוא לקח את הכדור אתמול כדי לבעוט את הפנדל, כולם זזו הצידה".

ביום שני הקרוב תתקיים הגרלת שלב רבע הגמר, שייערך בשיטת משחק בודד. לשחקני הפועל ת"א אין העדפה מסוימת להגרלה וכל פתק שיישלף יתקבל באופן ספורטיבי בלבד. במועדון מקווים כי המשחק יוגרל לאצטדיון בלומפילד הביתי


רודריגס. "כשהוא ניגש לקחת את הפנדל כולם זזו הצידה" (מאור אלקסלסי)

לגבי החלוץ הניגרי מייקל אולהה, שהציג משחק רע בסכנין, נמסר כי הוא זקוק לזמן התאקלמות נוסף בקבוצה החדשה על מנת להכיר אותה ולהתחבר מקצועית לסגל. השוער יואב ג'ראפי היה חסר בשל פגיעה באצבע אותה סדק לפני חודשיים ונפיחות בידו, כשגם עמנואל בואטנג קיבל מנוחה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי