רוני לוי: "קינדה סגר בארה"ב, כנראה שהוא לא יישאר בבית"ר"

רוני לוי
רוני לוי | מאור אלקסלסי

המאמן התייחס לקשר אחרי ה-1:3 על מכבי בני ריינה בדרך לרבע גמר הגביע וסיכם את הניצחון: "עברנו שלב וזה היה חשוב מאוד עבורנו". עיסא נוג'ידאת: "עמדנו מצוין מבחינה טקטית, זו הייתה חוויה נהדרת"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

זה הלך קשה מהצפוי, אך בית"ר ירושלים העפילה הערב (חמישי) לרבע גמר גביע המדינה אחרי 1:3 על מכבי בני ריינה מליגה ב'. אם לא די בסגל החסר איתו קבוצתו של רוני לוי הגיעה למשחק, בדקה ה-21 היא גם איבדה את הקפטן דן איינבינדר שנפצע בפניו ופונה לבית החולים. אשרף עתמאלה הדהים את טדי בדקה ה-40, אך ליוואי גארסיה עלה מהספסל ובדקה ה-49 השיב את המארחת ליתרון. אנתוני וארן (65) הוסיף אחרי בישול של שלום אדרי בראבונה, תמיר עדי (11) כבש ראשון.

בסיום המשחק התייחס המאמן רוני לוי לעתידו של קינדה וסיפר: "לפי מה שאני מבין, גדי סגר בקבוצה מארצות הברית וכנראה שהוא לא יהיה שחקן שלנו יותר".

על המשחק עצמו אמר לוי: "ניצחנו, עברנו שלב וזה היה חשוב לנו מאוד. שיחקו היום הרבה חבר'ה צעירים שמקבלים פחות דקות בליגה. הפנים שלנו כבר קדימה אל עבר המשחק הבא. לפעמים שהולכים בצורה טיפה אגרסיבית אז כמאמן אתה כועס, אבל זה דבר שהוא די שגרתי".

עיסא נוג'ידאת, מאמן מכבי בני ריינה, סיכם: "זו הייתה חוויה נהדרת, באמת. שיחקנו נגד בית"ר ירושלים בטדי ויצאנו בשוויון במחצית הראשונה. בחצי השני ספגנו שני שערים מהירים שנצטרך לתת עליהם את הדעת, אבל בואו לא נשכח שאנחנו קבוצה מליגה ב' ועמדנו מצוין טקטית. כל הכבוד לשחקנים".

 סגר בארצות הברית. גדי קינדה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי