הגרלת רבע גמר הגביע: מכבי חיפה תארח את הפועל ב"ש

נייג'ל האסלביינק, עופרי ארד
נייג'ל האסלביינק, עופרי ארד | דני מרון

הירוקים יארחו בסמי עופר את קבוצתו של יוסי אבוקסיס, בית"ר ירושלים תפגוש בטדי את נציגת הלאומית מכבי פ"ת, בני יהודה תתארח אצל הפועל חיפה והפועל ת"א תשחק נגד רעננה

(גודל טקסט)

הגרלת רבע גמר גביע המדינה נערכה היום (שני) בשעות אחרי הצהריים וסיפקה מפגש אחד גדול. מכבי חיפה שנחשבת לפייבוריטית לזכות בתואר לראשונה מאז 2016 תארח את הפועל באר שבע, בית"ר ירושלים זכתה להגרלה נוחה וקיבלה את מוליכת הלאומית, מכבי פתח תקווה. שתי מחזיקת הגביע האחרונות – הפועל חיפה ובני יהודה ייפגשו בסמי עופר, והפועל תל אביב שניצחה אמש את הפועל רעננה, תפגוש אותה פעם נוספת באצטדיון בלומפילד. שלב רבע הגמר ישוחק בתאריכים ה-3 וה-5 במרץ. משחקי חצאי הגמר ייערכו בסמי עופר ומשחק הגמר יתקיים באצטדיון בלומפילד ב-13 במאי.

משחקי רבע הגמר
הפועל חיפה – בני יהודה
בית"ר ירושלים – מכבי פתח תקווה
הפועל תל אביב – הפועל רעננה
מכבי חיפה – הפועל באר שבע

מכבי חיפה רואה את עצמה כפייבוריטית ברורה להניף את הגביע לאחר שהאלופה הודחה. בסיבוב הקודם היא הדיחה את אום אל פאחם בזכות שער ניצחון של ירדן שועה. הירוקים של מרקו בלבול הודחו בשנה שעברה כבר בשלב שמינית הגמר על ידי בני סכנין. האם הירוקים יפגשו את הפועל חיפה לדרבי מרתק, כאשר בליגה הירוקים ניצחו 0:3 לא מזמן? אופציה מעניינת נוספת היא בית"ר ירושלים של משה חוגג שהגיעה לגמר ב-2017/18 אך נכנעה להפועל חיפה.


בני יהודה חוגגת עם הגביע (מאור אלקסלסי)

הפועל באר שבע, יחד עם יוסי אבוקסיס שהניף את הגביע בשנה שעברה כמאמן בני יהודה, מחפשת את התואר שכה חסר לה מאז שער הניצחון הנפלא של ג'ובאני רוסו נגד מכבי תל אביב (1997). התואר היחיד אותו ברק בכר לא הצליח להשיג בעידן ההצלחות של הקבוצה. הפיינאליסטית, מכבי נתניה, הודחה על ידי באר שבע כמובן בשלב שמינית הגמר.

הפועל תל אביב, קבוצת גביע טיפוסית בתחילת העשור הקודם (זו שחתומה על ההישג של שלוש זכיות ברציפות), לא הגיעה לשלב רבע הגמר מאז עונת 2012/13, אז הודחה על ידי ראשון לציון של עומר אצילי. האדומים שנמצאים בכושר טוב נעצרו בעונה שעברה על ידי הפועל חדרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי