בבית"ר ממתינים להחלטה של חוגג לגבי מדיניות רכישת שחקנים

אלירן עטר, דין דוד
אלירן עטר, דין דוד | דני מרון

במועדון ניהלו לאחרונה מעקב אחר דין דוד מאשדוד, אבל ימתינו להחלטת הבעלים. איינבינדר עדיין בספק למשחק הגביע ורק באימון המסכם יתברר אם ייכלל בסגל, טב"ח שוב לא התאמן

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי הניצחון על אשדוד בטרנר, בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה במסגרת רבע גמר גביע המדינה (חמישי ב-20:15, נתניה). המאמן רוני לוי מתכנן שינויים בהרכב והקבוצה צפויה לעלות עם אנטואן קונטה ושי קונסטנטין, שחוזרים לסגל שלה אחרי הרחקה ומועמדים לפתוח ב-11.

דן איינבינדר עדיין בספק למשחק למרות שחזר להתאמן עם כדור. מחר, על פי האימון המסכם, יידעו בבית"ר האם השחקן יהיה כשיר למשחק. מי ששוב לא התאמן היום הוא הבלם טל בן חיים, שסובל מפציעה בשריר התאומים ולא ברור מתי ישוב למגרשים. במקביל להכנות, בית"ר החלה במכירת הכרטיסים למשחק מול הפועל באר שבע במחזור פתיחת הפלייאוף העליון (שני החל מ-19:40, ספורט4), ומציעה מנוי לחמישה משחקים במחיר מוזל.

במועדון עורכים מעקב אחר מספר שחקנים, בין היתר מליגות המשנה. גם חלוץ אשדוד דין דוד נמצא במעקב בתקופה האחרונה. ההחלטה הסופית בעניין רכישת שחקנים תתקבל לאחר שחוגג יחליט האם להשקיע ברכישת שחקנים נוספים, מה שעשוי להגדיל את התקציב. המטרה של חוגג היא לא "להשתולל" מבחינה כלכלית בעונה הבאה. יחד עם זאת, המעקב אחר דוד לעונה הבאה נמשך וייתכן כי המועדונים יחזרו שוב לשולחן המו"מ לקראת הקיץ.


המעקב נמשך, דין דוד (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי