סילבס: "לא היה ספק מי הקבוצה היותר טובה, הגיע לנו להפסיד"

חיים סילבס
חיים סילבס | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל חיפה היה מאוכזב אחרי ההדחה ברבע גמר הגביע וה-2:0 לבני יהודה: "היינו נרפים, זכותו של הקהל לקרוא בוז". אלישע לוי: "שמח שנשאר לנו על מה להילחם, עדיין לא זכיתי בגביע"

(גודל טקסט)

בני יהודה רוצה גביע שלישי בארבע שנים. הזהובים עלו הערב (שלישי) לחצי הגמר בסיום הופעה חד צדדית מול הפועל חיפה וניצחון 0:2 סופר מוצדק. הניצחון הזה הגיע דווקא אחרי המפגש האחרון בין הקבוצות בליגה לפני שלושה ימים, אשר הסתיים ב-0:0 ובשמחה גדולה של הקבוצה מהכרמל, שעלתה לפלייאוף העליון על חשבון מחזיקת הגביע הנוכחית.

המאמן המאוכזב, חיים סילבס, אמר בסיום: "זו הייתה אולי ההופעה הרעה ביותר שלנו בשלושה חודשים האחרונים. אין לי הסבר לזה. יש כאן תלכיד שרץ הרבה זמן יחד וידע לעשות את התוצאות הנדרשות בדרך, והיום זה היה אחד מהימים שהכל הולך הפוך ולא טוב. היינו נרפים. לא הבאנו לכאן דברים שאפיינו אותנו עד היום. בני יהודה ניצחה בצדק ברור, לא היה ספק מי הקבוצה הטובה על המגרש".

האם הייתה השפעה למשחק הקודם בין הקבוצות והעלייה לפלייאוף העליון: "לא יודע. כולם רצו לעשות את זה ולעלות. עשינו את ההכנות הכי טובות שאפשר. הטעם של הגביע מלפני שנתיים עוד מסתובב במועדון. כולם באמת מאוד רצו, אבל בני יהודה הייתה נחושה יותר, ראשונה לכל כדור ואלה דברים שהם הבסיס בשביל לייצר עליונות ויתרון במשחק כדורגל. לא הגיע לנו שם דבר חוץ מההפסד הזה".

"בני יהודה עמדה טוב, סגרה אותנו מצוין", הוסיף סילבס. "שיחקנו לא חכם ושיחקנו לאט. לא יכולנו לתפוס אותם חשופים בסגנון ששיחקנו. בכל מתפרצת הם יכלו להביך אותנו בעוד שער. אין לי תירוץ או הסבר מדעי לדבר הזה, זו פשוט הופעה לא טובה".

קריאות הבוז של הקהל: "זכותו של הקהל לעשות מה שהוא רוצה. אני רגיל לזה, במיוחד פה בהפועל חיפה. הם רוצים לראות הופעות טובות והם צודקים. לא צריך ללכת מההתחלה נגד הקבוצה, צריך לעודד ולדחוף. אני מניח שהם התאכזבו כמוני והם הביעו את המחאה שלהם. זה לא נעים, אבל זה מה שיש".


מיקי סירושטיין מאוכזב (מאור אלקסלסי)

אלישע לוי המאושר סיפר: "היו לנו בשלושה ימים שני משחקים נגד אותה קבוצה. שיחקנו טוב גם בשבת, אבל לא הגענו למספר הזדמנויות גבוה כמו שהצלחנו להגיע היום. באנו במערך שונה, התגוננו כמו שצריך ויצאנו יפה להתקפה במינימום נגיעות. קיבלנו הרבה הזדמנויות לגמור את המשחק קודם, אבל בסופו של דבר זה גביע ובגביע צריך לעבור. אני שמח שהתאוששנו מהר מאוד מאי ההעפלה לפלייאוף העליון. שיחקנו יפה היום. לא צריך לספר לבני יהודה מה החשיבות של גביע, השחקנים הראו היום כמה הם רוצים להיות בחצי הגמר".

האם העלייה לחצי השאירה טעם לעונה: "אם לא היינו מנצחים היום זה היה גומר את העונה וזה מאוד מבאס, היה חשוב מאוד בשביל המועדון לעשות את זה. מגיעה מילה טובה לאוהדים, עוברת שנה לא פשוטה על בני יהודה. בשביל הרגעים כאלה האוהדים והמועדון חיים. אני שמח שעכשיו יש לנו על מה להילחם. ברור שגם בפלייאוף התחתון נעשה הכל. ניצחנו היום בצדק".

האם הוא מאמין שאפשר לזכות שוב בגביע: "יש לי אליפויות ועלייה לליגת האלופות, אבל גביע אין לי. אף פעם אי אפשר לדעת מה יהיה".


אלישע לוי (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי