בני יהודה בטירוף: "צריכים ללכת עד הסוף". לאלישע לוי יש מענק זכייה

שחקני בני יהודה חוגגים
שחקני בני יהודה חוגגים | מאור אלקסלסי

הזהובים חגגו את ההעפלה לחצי גמר הגביע לאחר ה-0:2 על הפועל חיפה, שהשאירה אותם מחוץ לפלייאוף העליון. סגס: "סוג של נקמה ספורטיבית". הנפה תזכה את המאמן בבונוס

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

מחזיקת גביע מדינה, בני יהודה, רשמה אמש (שלישי) הישג יוצא דופן כשהצליחה להעפיל לחצי גמר המפעל בפעם השלישית בארבע השנים האחרונות, עם ניצחון 0:2 על הפועל חיפה. בפעמיים הקודמות שזה קרה, בעונת 2017/18 ובשנה שעברה, הזהובים אף זכו בגביע וכעת הם רחוקים שני משחקים בלבד מתואר נוסף. זה היה אחד המשחקים הטובים של הקבוצה העונה ובסיום חגגו השחקנים במשך דקות ארוכות, עם 1000 האוהדים שהגיעו לסמי עופר. המשחק אמש היה פיצוי גדול עבור הקהל, שחווה מפח נפש גדול במוצאי השבת האחרונה לאחר שקבוצתו לא הצליחה לנצח את אותה הפועל חיפה ונשארה מחוץ לפלייאוף העליון.

המאמן אלישע לוי החליט עוד לפני המשחק לשחק בסגנון התקפי, עם לחץ גבוה על הגנת היריבה כבר מדקות הפתיחה, מה שהשתלם לו בסופו של דבר. אגב, לוי לא זכה בגביע המדינה למרות שברזומה שלו שלושה משחקי גמר, פעמיים עם מכבי חיפה ופעם נוספת עם הפועל באר שבע. המאמן, שזכה פעמיים באליפות עם מכבי חיפה ואף הוליך את הירוקים לשלב הבתים בליגת האלופות, מקווה לזכות העונה בפעם הראשונה בתואר בו טרם הצליח לגעת ובחוזהו אף קיים מענק כספי מיוחד על זכייה בגביע.

"הקושי היה להרים את הקבוצה תוך שלושה ימים", אמר לוי בסיום המשחק. "חווינו אכזבה גדולה במשחק הקודם, כשלא עלינו לפלייאוף. גם איבדנו שני שחקנים חשובים והפעם הגענו במערך קצת שונה וזה אחד הדברים החשובים בקבוצה, שאנחנו גמישים ויודעים לשחק בדרכים שונות. זה נגמר ב-0:2, אבל היינו שווים הרבה יותר".

על שינוי השיטה הוסיף המאמן: "אנחנו תמיד עושים התאמות וגם באשדוד שיחקנו כך וניצחנו. להפועל חיפה יש הרבה שחקנים טובים בחלק הקדמי והתכוננו בהתאם. אני שמח שזה הצליח כי זה שומר את העונה שלנו בחיים. כרגע חצי הגמר זו מטרת העל ויש לנו עוד משימות בפלייאוף התחתון".

לוי חוגג עם מוחמד גדיר (מאור אלקסלסי)
אלישע לוי חוגג עם מוחמד גדיר (מאור אלקסלסי)

"בשבת פישלנו בגדול ואני שמח שהצלחנו לפצות את האוהדים", אמר שחקן בקבוצה בסיום המשחק והוסיף: "אנחנו רחוקים רק שני משחקים מלזכות בתואר ואין ספק שאפשר ללכת עד הסוף".

בני יהודה חסרה אמש את שני הפצועים מילאלי מאייאמבלה ורועי בן שמעון, כשמי ששוב עלה מהספסל וכבש שער יקר היה הקשר עמית זנטי, ששערו בדקה ה-90 חתם למעשה את תוצאת המשחק ושלח את הזהובים לחגיגות הניצחון. סיפור מעניין נוסף היה הרכבתו של המגן אמיר רוסתום בהרכב, על חשבונו של אריאל לזמי. רק לפני שבועיים וחצי, רוסתום היה לגיבור הטרגי של הקבוצה לאחר שכבש שער עצמי אומלל אשר הביא להפסד 1:0 להפועל באר שבע. אמש רשם המגן הופעה מצויינת בהרכב ואף סיפק בישול יפה מאוד לשער הראשון של מוחמד גדיר.

"מי שראה את המשחק הקודם נגד הפועל חיפה, שלטנו בו לגמרי ולא ידענו לתרגם את המצבים לשערים", אמר תאמבי סגס בסיום. "אני מאוד שמח שהיום הצלחנו. כאב לנו מאוד שלא עלינו לפלייאוף העליון, אז הרגשנו בסיום המשחק סוג של נקמה ספורטיבית".

לקראת המשך העונה הוסיף הקשר: "אני חושב שזה השאיר את העונה הזאת בחיים ויש למה לצפות. אני מקווה שנלך עד הסוף. זה המקצוע שלנו ומשלמים לנו כסף על זה. נצטרך לבוא עכשיו לכל משחק ולתת 100% עד הסוף. אני בהחלט מאמין שאפשר לפגוש את הנשיא בסיום העונה. אני מאמין בקבוצה הזו, יש לנו שחקנים טובים ואנחנו צריכים להגיע עד הסוף".

חצי גמר שלישי בארבע השנים האחרונות. בני יהודה חוגגת (מאור אלקסלסי)
חצי גמר שלישי בארבע השנים האחרונות. שחקני בני יהודה חוגגים (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי