רק 5,000 אוהדים יורשו להיכנס למשחק בין בית"ר למכבי פ"ת

אלירן עטר
אלירן עטר | דני מרון

בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בישראל והודעת משרד בריאות, הצהובים שחורים הבהירו כי כמות הכרטיסים להתמודדות במסגרת רבע גמר גביע המדינה הוגבלה. מסתמן: רוני לוי יעניק מנוחה לעטר ולגרצ'קין, עדי שבר את ידו

(גודל טקסט)

אחרי שהמשחק בין מכבי חיפה להפועל באר שבע נדחה שעות ספורות לפני פתיחתו, רק 5,000 אוהדים יורשו להיכנס מחר (רביעי ב-20:15) לאצטדיון בנתניה, בו ייערך המשחק בין בית"ר ירושלים למכבי פתח תקווה במסגרת רבע גמר גביע המדינה. בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בישראל והודעת משרד הבריאות, הוגבלה מכירת הכרטיסים והקופות כלל לא ייפתחו.

בבית"ר ירושלים יודיעו לאוהדים כי מעתה יוכלו לרכוש כרטיסים רק באינטרנט וכאמור לא בקופות. עד כה לא נמכרו 5,000ה כרטיסים, כך שבמועדון לא טרודים לגבי אפשרות של החזר כספי של חלקם. ההערכה הראשונית של המועדון הייתה שלפחות 6,000 אוהדים יגיעו למשחק.

מבחינה מקצועית, נראה כי רוני לוי מתכנן מספר שינויים ב-11 כששני שחקני ההרכב, אלירן עטר ומקס גרצ'קין לא תורגלו מכיוון שהמאמן רוצה לשמור אותם למשחק הליגה נגד הפועל באר שבע ביום שני. אור זהבי התאמן ויפתח לצד אנטואן קונטה שחוזר מהרחקה. יש לציין כי דיוגו ורדקסה מוצהב ואילו טל בן חיים כלל לא התאמן בימים האחרונים בגלל פציעה בשריר התאומים ולכן הוא לא יהיה בסגל. שי קונסטנטין שחזר גם הוא מהשעייה ישוב לעמדת המגן הימני.

בקישור אין הפתעות. עלי מוחמד יפתח לצד חנן ממן כשהקשר השלישי יהיה אופיר קריאף. כזכור בבדיקה של תמיר עמיר נמצא כי הוא שבר את היד ולא יוכל לשחק. ליוואי גרסיה שחזר לאימונים יפתח בהרכב יחד עם פרדי פלומיין ובחוד יוצב שלומי אזולאי.


רק 5,000 אוהדים יורשו להיכנס למשחק הרדיוס בנתניה (אריאל שלום)

בנושא אחר, במועדון יחלו לשבת בקרוב על החוזים לעונה הבאה. על פי שיחות פנימיות, השיחות יחלו לאחר מפגש הגביע. מלבד איתמר ניצן שחוזהו יוארך, גם שלום אדרי ואנטואן קונטה יוזמנו לשיחות על הארכת חוזים. לאדרי אין אופציה בחוזה, אבל המנהל המקצועי יוסי בניון הודיע לו כי אם יהיה חלק מהרוטציה הוא ידאג להארכת חוזהו במועדון. לגבי קונטה, חוזהו אמור להיות מוארך בעונה נוספת, וייתכן שאופציה לאחריה, כשבמועדון הבטיחו לו גם שדרוג. בינתיים, נמשך מעקב אחרי שחקנים מליגות נמוכות וגם דין דוד זוכה לאחרונה למעקב.

הרכב משוער: איתמר ניצן; שי קוסטנטין, אנטואן קונטה, אור זהבי, אורי מגבו; עלי מוחמד, אופיר קריאף, חנן ממן, ליוואי גרסיה, פרדי פלומיין; שלומי אזולאי.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי