שביעות רצון במכבי חיפה, אוהדים שרכשו כרטיס לב"ש יוכלו להגיע

קונפטי מהיציע של אוהדי מכבי חיפה
קונפטי מהיציע של אוהדי מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

הירוקים שמחו לקבל את אישור משרד הבריאות ל-20,000 צופים נגד באר שבע: "האוהדים הם השחקן ה-12". כיצד יחולק הקהל ומה הדגשים למי שייווכח במשחק? כל הפרטים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שביעות רצון במכבי חיפה לאחר קבלת האישור ממשרד הבריאות לכניסה של 20,000 צופים למשחק נגד הפועל באר שבע ברבע גמר גביע המדינה. "אמרנו כבר שהאוהדים הם השחקן ה-12 ואנחנו שמחים שרוב האוהדים שלנו יגיעו ויתנו לנו את העידוד המתאים למשחק", אמרו בחיפה.

על פי התכנית שאישר משרד הבריאות, הקהל הירוק יחולק לארבעה גושים כאשר בכל גוש יאוכלסו כ-4,500 אוהדים – כלומר 18,000 סך הכל ו-2,000 אוהדים נוספים, של הפועל באר שבע, יוכלו להגיע למשחק.

מעבר לכך, מכבי חיפה הודיעה כי אוהדים שרכשו כרטיס למשחק יוכלו להיכנס לאצטדיון ואף ציינו כי נותרו כרטיסים בודדים, שיימכרו רק דרך המועדון וביום המשחק לא ייפתחו הקופות בסמי עופר. בנוסף, בהודעה שיצאה ממכבי חיפה הובהר כי על פי נהלי משרד הבריאות, אדם אשר חזר ממדינות המופיעות בצו לאחר ה-24/2, לא יוכל להגיע למשחק. עוד הדגישו הירוקים, כי כל אוהד מחויב לרשום לעצמו את מקום הישיבה המדויק וזאת לצורך איתור והנחיה לבידוד לשבת בצורה מרווחת על פני היציע.

האישור הנ"ל ניתן בשלב זה רק למשחק הגביע הקרוב, ובמועדון מקווים כי גם משחקי הפלייאוף העליון יקוימו באותה מתכונת בהנחה שהמפגש עם באר שבע יעבור בשלום.

אוהדי מכבי חיפה. יוכלו לתמוך בקבוצה נגד ב
אוהדי מכבי חיפה. יוכלו לתמוך בקבוצה נגד ב"ש (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי