בילנקי: "בכל משחק אני נותן לנתניה סיבות טובות להשאיר אותי"

play
סטניסלב בילנקי, מכבי נתניה | ברני ארדוב
מחצית חלומית הספיקה: מכבי נתניה גברה 1:3 על אשדוד בדרך לגמר הגביע 03:26

גיבור הניצחון על מ.ס. אשדוד מתמוגג: "ההרגשה שלי מושלמת". איתמר ניצן: "לא צריך לעשות שום דבר שונה בגמר"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה חגגה אמש העפלה לגמר גביע המדינה אחרי 1:3 מרשים על מ.ס.אשדוד באצטדיון בלומפילד. לצד התצוגה על כר הדשא, נהנו הצהובים-שחורים גם מתמיכה אדירה של 13 אלף אוהדים שהגיעו לאצטדיון והעניקו לשחקנים אווירה ביתית לגמרי, מול כ-3,000 אוהדים שהגיעו מאשדוד.

בנתניה החמיאו למספר שחקנים, ביניהם לחלוץ סטניסלב בילנקי, שהשתלב בצורה יוצאת מהכלל בקבוצה ואמש כבש צמד והיה בין הבולטים במשחק. בנתניה כבר החליטו לממש את האופציה לרכישת החלוץ מדינמו טביליסי הגאורגית. סעיף הרכישה עומד על כ-100 אלף יורו בלבד.

סטניסלב בילנקי שחקן מכבי נתניה
בילנקי | ברני ארדוב

"אנחנו מאושרים. עבדנו קשה מאוד, כולנו כקבוצה, אז זה מה שקיבלנו עבור העבודה שלנו", סיכם בילנקי את המשחק. "באופן אישי ההרגשה שלי מושלמת, ניצחנו וכבשתי פעמיים אז אני רוצה להודות לאוהדים על כל העידוד והתמיכה ואני מאוד שמח להגיע לגמר".

בילנקי שכבש צמד נתן לצוות המקצועי סיבה נפלאה לממש את אופציית הרכישה והוסיף: "בכל משחק אני נותן להם סיבות טובות. אני מאושר כאן בנתניה ורוצה להישאר. אני אוהב את העיר, את המועדון, אני אוהב את איך שאנחנו עובדים ומשחקים וגם האווירה באצטדיון נפלאה. יש לנתניה אוהדים אדירים, כך שאני ממש אשמח להישאר פה".

בילנקי שזכה באליפות גאורגיה בעבר, כבר מפנטז על גביע בישראל: "ברור שאני חושב על זה. אני אוהב לנצח בכל משחק, לפעמים זה מצליח לפעמים פחות. אבל אנחנו מגיעים לכל משחק כקבוצה כדי לנצח".

איתמר ניצן שוער מכבי נתניה
תואר נוסף בדרך לנתניה? איתמר ניצן | ברני ארדוב

"זה אף פעם לא גמור עד שזה גמור. הייתה מחצית ראשונה מטורפת שלנו, אני שמח שעשינו את זה ואנחנו מחכים כבר לגמר", הוסיף השוער איתמר ניצן. על ההבדלים ביכולת בין המחציות: "באופן טבעי במחצית השנייה היה לנו על מה לשמור, ניסינו להאט את המשחק כדי שהמשחק יתפתח לכיוונים שאנחנו לא רוצים שיגיע. לא היינו צריכים לעשות את זה, אני מסכים, היינו צריכים להמשיך את הכדורגל היוזם שלנו, אבל קצת הלכנו אחורה. בסך הכל זה משחק מצוין שלנו, גם במחצית השנייה הפחות טובה הגענו לשני מצבים של שער בטוח ואדום לדעתי שהיה צריך להישרק, אז אם מסתכלים על המשחק כמכלול זה היה משחק מצוין שלנו".

על האוהדים שהטריפו מהיציע: "הם נתנו פה הצגה מטורפת וזו הייתה חוויה לראות. אין לי ספק שזה יהיה גם בגמר. זה היה מאוד משמח לראות משפחות מגיעות בכמויות כאלה, במאסות כאלה. זה בהחלט מרגש וגורם לך לרצות לתת את האקסטרה עבורם. אני שמח שהצלחנו לעשות את זה, הם נתנו כאן תצוגת עידוד מטורפת, שמחים ששלחנו אותם הביתה עם חיוך".

לסיום נשאל השוער מה צריך לעשות לקראת הגמר הקרוב, שמגיע אחרי שני הפסדים בגמרים הקודמים: "לא צריך לעשות שום דבר שונה. אנחנו מגיעים לכל משחק כדי לנצח. מה ששייך לעבר שייך לעבר, אנחנו מכבי נתניה של השנה ואנחנו רוצים להביא עוד תואר למועדון. נעשה הכול ונשאיר הכול על המגרש כדי לעשות את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי