גביע המדינה בכדורגל בעונת 2023/24 ייקרא "גביע המדינה ווינר"

play
ארבע בעקבות אחד. גביע המדינה | יותם רונן
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.12 07:14

כחלק מהסכם בין ההתאחדות למועצה להסדר ההימורים בספורט, לראשונה בהיסטוריית המפעל ישונה שמו: "פרק חדש של הצלחה מסחרית וציפייה לעתיד מבטיח" אמר שינו זוארץ

(גודל טקסט)

ההתאחדות לכדורגל והמועצה להסדר ההימורים בספורט חתמו לראשונה בהיסטוריה של המפעל על הסכם חסות ראשית "ניימינג" לגביע המדינה לעונת 2023/24. בהתאם לכך, ייקרא מפעל גביע המדינה בעונה הנוכחית "גביע המדינה ווינר".

ההסכם יכלול:

– פעילויות קד"מ בדרך של הקמת מתחמי "FAN ZONE" עשירים בפעילויות במשחקי חצי גמר וגמר המפעל.

– פעילות ממותגת של הגביע הנודד, תוך מתן דגש על פעילויות למען אוהדי הכדורגל בישראל המתגוררים ביישובי עוטף עזה ובצפון הארץ והגעה לאזורים בהם נמצאים מפונים מאזורים אלו וחיבור המפעל לאוכלוסיות שונות.

– כל פעילויות גביע המדינה יכללו את השם ווינר, ובנוסף נבנתה אריזה גרפית ולוגו חדשים.

נשיא המדינה יצחק בוז'י הרצוג, יו
"מצפה שיעשה מה שצריך כדי לעזור לנו להעניש את מי צריך". שר הספורט זוהר | ברני ארדוב

יו"ר ההתאחדות, שינו זוארץ: "אני מברך על שיתוף פעולה חדש ומרגש עם המועצה להימורים בספורט. בעונה הקרובה ובפעם הראשונה מצרפת ההתאחדות לכדורגל בישראל שותף עסקי בקשר לשם של מפעל גביע המדינה, שיקרא מעתה 'גביע המדינה WINNER'. השילוב בין 'הטוטו' לבין הכדורגל הישראלי מציין את ההתחדשות והתחזקות הספורט בארץ. שותפות זו אינה רק סימן להצלחה מסחרית, אלא גם להתחייבות משותפת לקידום הספורט בישראל ולחיזוק הכדורגל הישראלי. המהלך הזה מביא אתו לא רק שינוי שם, אלא גם פרק חדש של הצלחה מסחרית וציפייה לעתיד מבטיח".

מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, ניב גולדשטיין: "השילוב בין גביע המדינה, המפעל הכי מרגש בכדורגל הישראלי, לבין הטוטו אשר מלווה את הכדורגל והספורט בישראל כבר עשרות שנים – הוא טבעי ונכון עבור שני הצדדים. ברצוני להודות למנכ"ל הטוטו מאיר ברדוגו ולסמנכ"לית השיווק של הטוטו – הילה בזיזנסקי, על האמון והרצון. כולי תקווה ששיתוף הפעולה יימשך גם בעתיד עם עשייה מרובה ופורייה עבור כולנו ומי ייתן ונוכל לשלב ידיים לצורך שיקום ענף הכדורגל בעוטף עזה ובצפון".

יו"ר הטוטו, שבתאי צור: "הטוטו אשר צועד עם הספורט הישראלי יד ביד מיום הקמתו, גאה להיות נותן החסות הרשמית של מפעל גביע המדינה בכדורגל. אין חולק כי מדובר במפעל היוקרתי ביותר בספורט הישראלי אשר מחבר אליו את אזרחי המדינה כולה. בייחוד בימים אלה אנו מאמינים כי למפעל גביע המדינה בכדורגל יש משמעות מעבר לספורט, ולקיומו תרומה חשובה לחוסן הלאומי שלנו כמדינה".

מנכ"ל הטוטו, מאיר ברדוגו: "גביע המדינה ווינר בכדורגל הוא המפעל המרתק והמעניין ביותר בקרב הציבור הישראלי. הוא מעניק הזדמנות שווה ובמה לקבוצות קטנות להגיע להישגים לעיני המדינה כולה, ולמעשה מלכד סביבו את הציבור כולו, ואת כל קצוות המדינה מהפריפריה ועד המרכז. לצד המשחקים, נקיים השנה פעילות שתיקרא 'הגביע הנודד' שבמסגרתה ינדוד גביע המדינה ווינר עד להנפה, בין יישובי העימות ואתרי האירוח למפונים כאות הזדהות וביטוי לאחדות בעם שאנו מאמינים שגביע המדינה ווינר מייצג בעת הזו אף יותר מתמיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי