מסאי דגו: "אל תחזירו את הכדורגל שנים אחורה. הכרעה רק על הדשא"

play
מסאי דגו מאמן מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
צפו: 'יתושי' בישל, מכבי חיפה ניצחה 0:2 את הפועל אום אל פאחם בגביע 03:02

המאמן התייחס לאפשרות שנקודה נוספת תופחת למכבי חיפה: "לא רוצה שיורידו לי ולא לקבוצות אחרות". על בן שימול: "הוא דור העתיד"

(גודל טקסט)

43 דקות התקשתה הערב (רביעי) מכבי חיפה במסגרת שמינית גמר גביע המדינה מול הפועל אום אל פאחם, לפני שסוף פודגוראנו מצא את הרשת. בהמשך שיתוף פעולה בין המחליפים זיו בן שימול ופרנזי פיירו הביא לשער נוסף של שחקן נבחרת האיטי (84), שסגר עניין וקבע 0:2 מול המדורגת תשיעית בליגה הלאומית. מסאי דגו שביצע רוטציה רחבה בהרכב יכול להיות מרוצה מהכרטיס לרבע הגמר, ולהתכונן בראש שקט למשחק הליגה הבא מול הפועל חדרה ביום ראשון.

דגל פלסטין הונף ביציע של אוהדי המארחת בתחילת המשחק. מנגד הניפו אוהדי מכבי חיפה דגלי ישראל וגם הקפטן הערב, רמי גרשון, חגג עם הדגל על כר הדשא בסיום.

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה
ועכשיו, הפנים לחדרה. דגו | מאור אלקסלסי

מסאי דגו סיכם: "שלטנו במשחק, גם במחצית הראשונה הגענו לחצאי מצבים שיכולנו לכבוש, אבל אחרי זה השתלטנו וידענו שהגולים יגיעו. גם החילופים עזרו. אנחנו קבוצה יותר טובה ואני שמח שעברנו, זו המטרה בגביע. השחקנים הוכיחו בגרות, שמח שהראינו גישה טובה ועשינו את זה. הרבה דיברו על זה שעלינו עם הרכב שני, אבל כל אחד שעלה כאן הוא שחקן הרכב בכל קבוצה אחרת בליגת העל. השחקנים מבינים שהכול יכול להשתנות ואני אתן קרדיט ודקות לכולם. אני גאה בכל מי שעלה היום".

על המחליף הצעיר זיו בן שימול: "קוראים לו 'יתושי' אצלנו. הוא היה מלך השערים אצלי בנוער, הוא ילד מאוד מוכשר שפחות התאים לו בעפולה. אני מאוד אוהב אותו ואמרתי מראש שאני אשלב אותו היום. אני שמח שהוא בישל, הוא דור העתיד שלנו".

על האפשרות להורדת נקודה נוספת בבית הדין: "אני בדרך כלל לא מדבר על דברים כאלה, אבל חשוב לי שאנשים יבינו. זו שנה ראשונה שלי במועדון כל כך גדול, אנחנו עושים ריצה יפה ועובדים כל כך קשה. אני לא רוצה שיורידו לי ולא לקבוצות אחרות. אני רוצה שהכול יוכרע על כר הדשא ומבקש מכולם לא להחזיר את הכדורגל שנים אחורה. תנו לאליפות להיות מוכרעת על הדשא".

סוף פודגוראנו, שפתח כחלוץ וכבש את השער הראשון: "שמח להבקיע והדבר הכי חשוב היה לנצח את המשחק הזה. שיחקתי חלוץ בנוער, כמו שאני יודע לשחק בהרבה תפקידים. אני באותה דעה כמו מסאי, מוכנים לכל קבוצה שתגיע מולנו בשלב הבא. בית הדין? אנחנו מקצוענים, קשה לשמוע שאליפות תוכרע על דברים שאינם מקצועיים. אני חושב שזה צריך להיות מוכרע רק על המגרש. נעשה הכול להביא את הגביע הביתה, בדיוק כמו את האליפות".

תומר קשטן מאמן הפועל אום אל פאחם
"לפחות גרמנו אושר לעיר שלמה". תומר קשטן | מאור אלקסלסי

תומר קשטן, מאמן הפועל אום אל פאחם: "עמדנו בצורה טובה לאורך כל המשחק. העליונות של מכבי חיפה באה לידי ביטוי בהתקפות מעבר, אבל מעבר לזה הבכנו אותם לא פעם והיינו שם בסיטואציות רבות של המשחק. לא היינו מרוכזים בפעולות האחרונות וזה מאכזב. קיבלנו שערים בדקות קריטיות ואלו פערי האיכות בסופו של דבר. הם יודעים להכריע באמצעות שחקני ההכרעה שלהם. כנראה שלא היינו זוכים בגביע גם אם היינו מפתיעים את מכבי חיפה, אבל לפחות גרמנו אושר לעיר שלמה ולעצמנו עם החוויה הערב באצטדיון הזה".

החלוץ דובב גבאי הוסיף: "שיחקנו נגד הקבוצה בכושר הטוב ביותר בארץ. גאה להיות באום אל פאחם. לא באנו להיות תפאורה, באמת רצינו לעלות שלב. נתנו הכל, דברים קטנים ופערי איכות זה מה שעשה את ההבדל במשחק. נמענתי מלשחק מול סק? אלך לדגו לומר לו תודה על כך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי