גיא צרפתי: "מה שעשינו היום מבחינת אופי צריך להתבטא בליגה"

play
מקסים פלקושצ'נקו מכבי נתניה חוגג | ברני ארדוב
צפו: פלקושצ'נקו כבש בוולה, מכבי נתניה ניצחה 1:2 את הפועל ירושלים 07:03

מאמן מכבי נתניה לאחר ה-1:2 הדרמטי על הפועל ירושלים: "העניין המנטאלי חשוב מאוד". זיו אריה: "שוב מקבלים גולים הזויים"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

בליגת העל מכבי נתניה נמצאת בתקופה איומה עם נקודה בלבד מ-21 האחרונות, אבל בגביע המדינה הצליחה הערב (שלישי) פיינליסטית העונה שעברה להתקדם לרבע הגמר בזכות 1:2 ביתי בהארכה על הפועל ירושלים. גיבור הערב היה מקסים פלקושצ'נקו, שהכריע את המשחק עם וולה נהדר בדקה ה-108.

המאמן גיא צרפתי סיכם: "לפני המשחק אמרתי לשחקנים שהחוק היחידי בגביע זה שאין חוקים, וזה מה שהיה היום. יצאנו להתקפות שלנו ולספוג שער לקראת הסיום זה מאוד כואב. מה שעשינו היום מבחינת אופי צריך להתבטא בליגה. אצל ספורטאים העניין המנטאלי מאוד חשוב. ההנהלה נותנת לנו את כל הכלים לאושש את השחקנים וננסה למנף את מה שהיה היום לשבת".

מקסים פלקושצ'נקו, כובש שער הניצחון: "שער יפה שלי, אני שמח שהצלחנו לשמוח אחרי תקופה שבה שום דבר לא הולך לנו. אנחנו משחקים טוב, אבל הכדור לא נכנס. שמח שהצלחנו טיפה לשמח את האוהדים ומפה נצא לדרך חדשה של ניצחונות. אני אף פעם לא מפחד לבעוט מרחוק ושמח שזה הצליח לי".

מקסים פלקושצ'נקו מכבי נתניה חוגג
לא מפחד לבעוט מרחוק. מקסים פלקושצ'נקו | ברני ארדוב

המאמן המפסיד זיו אריה אמר בסיום: "חששנו מהמשחק פה. לא הבקענו גול שהיינו צריכים וקיבלנו בצד השני. זה חוזר שאנחנו מקבלים גולים הזויים, וחבל. מה שהיה היה, נתעסק בליגה מעכשיו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי