מכבי חיפה נגד נתניה ברבע הגמר, מכבי פ"ת מול מכבי תל אביב

שני שחזורים מאותו שלב ב-2023: הירוקים יוכלו לנקום בפיינליסטית מאשתקד. נציגה מהליגה הלאומית בין ארבע האחרונות: עירוני קרית שמונה או נוף הגליל. הפועל פתח תקוה תפגוש את הפועל באר שבע

(גודל טקסט)

הגרלת רבע גמר גביע המדינה נערכה היום (חמישי) במשרדי ההתאחדות לכדורגל באצטדיון רמת גן, בהשתתפות שש קבוצות ליגת העל ושתי נציגות מהליגה הלאומית. הפעם אין גומלין ברבע הגמר, שיתקיים במתכונת רגילה של משחק אחד (עם אפשרות להארכה ופנדלים) ב-2-3 באפריל. חצי הגמר מיועד ל-23-24 או 30 באפריל והגמר יהיה ב-30 במאי.

מי שנכח בהגרלה הוא בן בנימין, 29, כדורגלן העבר שהיה בתחילת העונה שחקן מ.ס. קרית ים מליגה א' צפון, שנפצע קשה במהלך ה-7 באוקטובר ורגלו נקטעה לאחר שנורה על ידי מחבלים.

תקנון המשחקים שונה במטרה שקבוצה לא תארח באצטדיונה הביתי את חצי הגמר. לכן, הקביעה לגבי מיקום חצאי הגמר תיעשה רק אחרי רבע הגמר ובהמשך ייקבע היכן יהיה הגמר.

משחקי רבע הגמר:

מכבי פתח תקוה – מכבי תל אביב הפועל פתח תקוה – הפועל באר שבע מכבי חיפה – מכבי נתניה עירוני קרית שמונה – הפועל נוף הגליל

הגרלת רבע גמר גביע המדינה: בן בנימין עם מנכ"ל הטוטו מאיר ברדוגו
בן בנימין (מימין) בהגרלה לצד מאיר ברדוגו | שלומי גבאי

ההגרלה זימנה שני שחזורים של רבעי הגמר מאשתקד: מכבי תל אביב הדיחה אז את מכבי פתח תקוה עם שני ניצחונות, 0:4 במשחק הרדיוס בנתניה ו-1:2 בגומלין בחוץ. הצהובים נעצרו בחצי הגמר על ידי בית"ר ירושלים ומקווים להעפיל לאותו המעמד זו השנה הרביעית ברציפות.

מכבי חיפה נכנעה ב-2023 למכבי נתניה, שהמשיכה לגמר ונוצחה בו על ידי בית"ר. היהלומים ניצחו 1:2 בגומלין בחיפה אחרי 2:2 אצלם במשחק הראשון.

גביע המדינה
| שלומי גבאי

הפועל פתח תקוה הצליחה להפתיע 0:1 במגרשה הביתי את הפועל באר שבע העונה, כאשר בטרנר ניצחו האדומים 0:2. בגביע הן לא נפגשו מאז 1983, אז עלתה באר שבע בזכות 0:1.

עירוני קרית שמונה, מוליכת הליגה הלאומית והמועמדת המובילה לשוב לליגה הבכירה, שבה למעמד רבע הגמר אחרי שש שנים ואילו נוף הגליל לא הייתה בו מאז 2011/12, אז עוד כהפועל נצרת עילית. מאמן קרית שמונה שי ברדה על ההגרלה: "מעמד רבע גמר הגביע כשלעצמו הוא מרגש. צפוי לנו משחק לא פשוט מול יריבה שהתקשינו מולה שלוש פעמים העונה בליגה ובגביע הטוטו. נקווה להצליח מולה בגביע, להעפיל לחצי גמר גביע המדינה ולהעניק אושר לתושבי הצפון בימים הכל כך מורכבים שהם עוברים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי