עירוני קרית שמונה מחפשת פתרונות, נוף הגליל תעשה חצי גמר היסטורי?

play
רבינוביץ' כבש ראשון | אריאל שלום
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.4 06:57

רבע גמר גביע על טהרת הליגה הלאומית בנתניה (ג', 19:30): הקבוצה של שי ברדה כבשה שער בודד בחמשת משחקיה האחרונים ומתקשה מאז הפציעה של מאנג'ק, האורחת תחזור להרכב החזק במטרה לקבוע שיא מועדון

(גודל טקסט)

נציגה אחת מהליגה הלאומית תהיה בוודאות בהגרלת חצי גמר גביע המדינה ביום חמישי (14:00, שידור חי בוואלה! ספורט) וזהותה תיקבע מחר (שלישי, 19:30) באצטדיון בנתניה, ביתה הארעי של עירוני קרית שמונה, שתארח את הפועל נוף הגליל. העונה הן נפגשו שלוש פעמים והקריה טרם ניצחה: 0:0 בגביע הטוטו בגרין, 1:2 לנוף הגליל בליגה ו-1:1 בנתניה לפני כחודש וחצי.

קרית שמונה, שלא הייתה בחצי גמר הגביע מאז 2018, איבדה ביום שישי את המקום הראשון בליגה לאחר הפסד ביתי 2:0 להפועל אום אל פאחם. אלפרדו סטיבנס ומוחמד אבו רומי, שנעדרו בשישי בגלל כרטיסים צהובים, יעמדו הפעם לרשותו של שי ברדה, שמנסה לייצר שינוי בהתקפה שסיפקה שער בודד בחמשת המשחקים האחרונים ועדיין מחפש פתרון בתוך הסגל לעמדת הקשר האחורי לאור פציעתו של ז'ורז' מאנג'ק. אופיר בנבנישתי צפוי להיות מוסט לתפקיד הבלם בגלל חסרונו של שי בן דוד המוצהב, וגם יאיר מרדכי הצעיר יחסר בגלל חמישה צהובים.

אופיר בנבנישתי, שחקן עירוני קרית שמונה
יוצב כבלם הפעם או כקשר אחורי? אופיר בנבנישתי | מאור אלקסלסי

בזמן שהמארחת חושבת גם על הליגה וכמובן שחזרה לליגת העל היא מטרתה העיקרית, נוף הגליל הבטיחה מקום בפלייאוף העליון ומרוכזת כל כולה בגביע, בתקווה לעשות היסטוריה עם חצי גמר ראשון אי פעם. כאשר העיר עוד נקראה נצרת עילית, הקבוצה המקומית הגיעה פעמיים לרבע הגמר והפסידה ליריבות מליגת העל (3:0 למ.ס. אשדוד ב-2010 ו-2:0 למכבי חיפה ב-2012). אופיר מזרחי וקווין ריינשטיין סיימו לרצות עונשי הרחקה ומוטי איוניר גם צפוי להחזיר להרכב את שי מוסינקו ואלחסן קייטה שלא פתחו ב-2:2 מול בני יהודה בשישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי