רן קוז'וך: "מרגיש סופר מוערך, אבל המטרה היחידה עוד לא הושגה"

play
גמר שני ברציפות. קוז'וך | דני מרון
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.5 04:13

אחרי העלייה לגמר הגביע, מאמן מכבי פתח תקוה התראיין ב-103FM והזכיר שהקבוצה טרם הבטיחה את הישארותה בליגה, דיבר על עתידו במועדון ועל החלטת מכבי נתניה לפטרו

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקוה העפילה אתמול (שלישי) לגמר גביע המדינה בזכות 0:3 מוחץ על הפועל נוף הגליל ועבור מאמנה רן קוז'וך זהו גמר שני ברציפות. בעונה שעברה הוא נכנע עם מכבי נתניה לבית"ר ירושלים והשנה ינסה לזכות בתואר הנכסף, במקביל למטרת הקבוצה להבטיח את הישארותה בליגת העל לעונה נוספת.

בריאיון לתוכנית הספורט ב-103FM, אמר הערב: "הגעתי לקבוצה הזאת במהלך העונה במצב שהקבוצה הייתה בסיטואציה מאוד לא נוחה. המצב בטבלה לא היה טוב וגם המצב המנטלי של המצב היה ירוד. ביחד עם ההנהלה הצלחנו להחיות את המתים והחזרנו את הקבוצה לתצוגות טובות".

עוד אמר קוז'וך על השינוי שעברה הקבוצה מאז ההחלטה למנותו למאמן בתחילת ינואר: "בסופו של דבר הגעתי למכבי פתח תקווה במטרה אחת ויחידה, שעוד לא הושגה, וזה להישאר בליגה. היום אנחנו בסיטואציה שזה תלוי בנו ואני שמח על זה. נצטרך בהמשך לשפר המון דברים".

אם הוא מצפה להודעה על המשך דרכו במועדון גם בעונה הבאה: "לא, אני לא מתעסק בזה. היום-יום שלנו הוא מאוד פורה, השיח שלנו הוא מאוד חיובי, ביני לבין ההנהלה. זה לא משהו שמטריד אותי בכלל. היחסים שלי, בטח עם ההנהלה, הם נהדרים. אני נהנה מאוד במכבי פתח תקווה, אני רואה דרך, אני רואה המשכיות ומה שיביא הזמן, יביא הזמן. אני מרגיש סופר מוערך".

בהמשך ישיר לכך, התייחס לסיום דרכו במכבי נתניה מוקדם יותר העונה: "אני תמיד מסתכל על מאמנים שקיבלו קבוצה במקום לפני אחרון או אחרון ועשו איתה איזושהי הינצלות מירידה. בשנה שעברה קיבלתי את נתניה במקום הלפני אחרון עם אותן נקודות כמו במקום האחרון, הבאתי אותם לפלייאוף עליון, זכיתי איתם בגביע הטוטו והבאתי אותם לגמר גביע המדינה. אז אם יש מי שבחר להתנהל כמו שהוא בחר, באותה עונה, ולא להאריך לי את החוזה באותה תקופה, זה בסדר, אבל זה שלו", אמר.

במהלך השיחה גם הסביר על גישתו כלפי כדורגלנים צעירים: "אני מקדם צעירים מסיבה אחת פשוטה. הצעירים שמשחקים במכבי פתח תקווה, משחקים בזכות זה שהם נמצאים כל אימון, מציגים רמת כדורגל טובה, רמת מקצוענות טובה מאוד. זו הסיבה היחידה שהם משחקים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי