רגע לפני הגמר: הפועל באר שבע מתלבטת היכן לערוך את החגיגות

שחקני הפועל באר שבע | אודי ציטיאט

אוהדי הקבוצה פנו להנהלה. ביקשו לערוך אותן, אם הקבוצה תזכה בתואר, במספר מוקדים בעיר, בכפוף להנחיות משרד הבריאות. רשמית: מארין חתם בקוסטה ריקה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ממשיכה בהכנות לקראת גמר גביע המדינה בכדורגל, שייערך ביום שני. מאז המשחק האחרון נגד מכבי תל אביב באשדוד, הקשר רמזי ספורי עדיין לא מתאמן. יוסי אבוקסיס, שטען אז כי הוא בספק גדול למשחק, לא מתכוון לכלול אותו בסגל כרגע, אך מרואן קבהא עושה מאמץ גדול לחזור ובמועדון אופטימיים לגבי האפשרות שישחק.

"כל העונה תלויה במשחק הזה", אמרו בבאר שבע לקראת הקרב על התואר. "יש קושי מאוד גדול לומר שנסיים עונה בלי תואר ובלי כרטיס לאירופה, גם אם בסופו של דבר לא יהיו משחקים. הסגל שלנו מספיק טוב כדי לעשות את זה. במשחק אחד הכל יכול להיות. צריך לזכור את מי פתח תקוה עברה וללמוד מזה".

אבל בינתיים, מעבר להכנות לקראת המשחק, בבאר שבע שוקלים כיצד לערוך את החגיגות, אם וכאשר יהיו. מספר ארגוני אוהדים פנו למועדון בדרישה לערוך את החגיגות במוקדים שונים בעיר. במועדון שוקלים כרגע את כל ההצעות, אבל מודעים לעובדה שיצטרכו לחגוג, אם וכאשר יזכו בגביע, תחת מגבלות משרד הבריאות.

נראה כי אחד המוקדים יהיה הפאב המקומי "גיגסי", שאירח את באר שבע באליפות הראשונה שלה תחת ברק בכר ומהווה מוקד משיכה לאוהדים אחרי משחקים. אחת הבעיות היא לגבי תכולת המקום. על פי הנחיות משרד הבריאות, נראה כי מלבד השחקנים והצוות, יחד עם בני משפחותיהם, אף מקום לא יוכל לארח גם מאות אוהדים. לכן, ייתכן שאם הקבוצה תזכה בגביע החגיגות ייערכו במספר מוקדים.

בנושא אחר: הקשר ג'ימי מארין, שסיכם לפני פחות מחודש בקבוצת נעוריו, דפורטיבו ספריסה מהליגה הראשונה בקוסטה ריקה, חתם רשמית ויעבור באופן מיידי.

ג'ימי מרין
ג'ימי מרין | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי