באר שבע תשחרר את הזרים לחופשות. הבעיה: לא יפתחו את האימונים

במועדון אישרו להם לטוס לביקור מולדת לאחר גמר הגביע, אך בשל כך הם ייאלצו להיכנס לבידוד עם חזרתם. לשטקוס הוצע לא לשוב מהחופשה תמורת פיצוי. במועדון פסימיים בנוגע לשיתוף ספורי. וגם: ברקת נחשפה לחולה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע החליטה כי מיד לאחר משחק גמר גביע המדינה שיתקיים ביום שני הקרוב, יורשו כל הזרים שלה לצאת מישראל לצורך חופשה פרטית. המאמן יוסי אבוקסיס, שלא ברור האם ימשיך בקבוצה, כבר הודיע לשחקנים כי עליהם להגיע לפתיחת האימונים לקראת סוף החודש, אלא שכעת, לאחר ההוראה המדוברת, לא בטוח שכל שחקני באר שבע יוכלו להתאמן עם הקבוצה. הסיבה: כל אחד מהזרים שיעזוב את ישראל, יהיה חייב לשהות בבידוד במשך שבועיים מיד עם חזרתו ארצה. בהנחה שחלק מהזרים יעזבו את ישראל ביום שלישי ה-14 בחודש, ברור כי לא יוכלו להגיע לפתיחת האימונים. "גם אם יגיעו באיחור וייכנסו לבידוד עם שובם, זה בסדר שייצאו לחופשה", אישרו במועדון. "אי אפשר לא לאפשר להם 'מנת חמצן' בדמות מפגש עם המשפחות אחרי תקופה כל כך ארוכה".

אבוקסיס, יש לציין, לא יגיע לוועדת האיתור לפני הגמר. במועדון מרוכזים רק במשחק הזה וזו הסיבה שבגללה לא יאפשרו לדרור שמשון וגיא ויזינגר לחתום במכבי חיפה לפני המפגש עם מכבי פתח תקווה. השניים לא מחזיקים בחוזים לעונה הבאה, אך מצופה מהם שלא יעסקו באף עניין אחר עד הגמר. "הדבר היחיד שמעניין אותי כרגע זה המשחק הזה", אמר אבוקסיס לספורט1.

יחד עם זאת, ייתכן שאחד הזרים, ארנסטס שטקוס, לא יחזור מהחופשה. במועדון מנסים להגיע איתו להסדר, כך שיעזוב מיד לאחר הגמר את ישראל ולא ישוב לפתיחת האימונים. מספר שחקנים, ביניהם קייס גאנם ומרואן קבהא, אמורים לסגור את מתווה הקיצוץ מיד לאחר המשחק.

בנוגע להכנות ליום שני הקרוב: כזכור, אבוקסיס הודיע בסיום המשחק האחרון כי רמזי ספורי נמצא בספק. השחקן לא התאמן אתמול והקבוצה תשוב לאימונים רק מחר. הבדיקה של ספורי נקבעה להיום בערב, אך במועדון פסימיים לגבי האפשרות שישחק.

בתוך כך, אלונה ברקת לא תגיע לגמר הגביע בין הפועל באר שבע למכבי פתח תקווה. בעלת הבית של הקבוצה מבירת הנגב נחשפה לחולה קורנה מאומת ותשהה בבידוד עד ה-14 ביולי, יום אחרי המשחק המדובר. יש לציין כי ברקת מרגישה טוב ובדיקת הקורונה שעברה יצאה שלילית.

יוסי אבוקסיס | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי