מיד לאחר הגמר: הפועל ב"ש תיערך להחלפת יוסי אבוקסיס

שעות נותרו עד המשחק שעשוי להביא לה גביע אחרי 23 שנים, אבל הסרת מועמדותו של ברקוביץ' וכנראה גם של גרנט גורמות לרחמים לחשב מסלול מחדש. שחקנים: "הגענו לרגע הגדול, ז'וסואה יוביל, אבל כולם צריכים לעבוד"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

ערב גמר גביע המדינה בכדורגל, בהפועל באר שבע כבר חושבים על הרגע שאחרי. ללא קשר לתוצאה הערב, במועדון מבינים שהסרת מועמדותו של אייל ברקוביץ' מתפקיד מאמן הנבחרת וכן העובדה שאברם גרנט שוקל לא להופיע בפני הוועדה, מגדילות משמעותית את הסיכוי שיוסי אבוקסיס יקבל את התפקיד. כפי שפרסמנו כאן, ניסו אביטן כבר מתחמם על הקווים והוא מועמד להוביל את הקבוצה, כשגם שמו של מרקו בלבול הוזכר. האוהדים תומכים מאוד במינויו וכך גם אלונה ברקת, שכזכור בסביבתה הכחישו לאחרונה לספורט1 כי היא מעורבת בניסיון לדחוף את אבוקסיס לתפקיד מאמן הנבחרת.

העיניים של השחקנים נשואות כמובן למשחק הערב. ההרכב, שפורסם כאן אתמול, כולל את המגנים בן ביטון ושון גולדברג והבלמים הם מיגל ויטור ולואי טאהא. מי שלא כשיר הוא רמזי ספורי, זכר לפציעה במשחק הליגה האחרון. מרואן קבהא יפתח בהרכב.

חלק מהשחקנים הביעו פליאה על הקרדיט לאוהד לויטה, למרות שארנסטס שטקוס כשיר, אבל הדבר טמון לא רק בפן הכלכלי, אלא גם המקצועי: לויטה מיועד להיות השוער הראשון בעונה הבאה ושטקוס שלא הגיע להסדר אמור לעזוב את ישראל כבר מחר, תוך ניסיון להגיע להסדר פיצוי. אגב, כל הזרים ולא רק שטקוס הורשו לעזוב מחר את ישראל. הם לא יגיעו לאימון הפתיחה מאחר והם ייכנסו לבידוד עם שובם ארצה.

ניסו אביטן
ניסו אביטן. יחליף את יוסי אבוקסיס? | דני מרון

בהנהלת הקבוצה לא מתכוונים לקבל החלטה בנוגע לחגיגות, אם יהיו, אחרי המשחק. הסיבה: משרד הבריאות אוסר על קיום החגיגות ובמועדון לא מתכוונים להפר אותם. יחד עם זאת, מאות אוהדי באר שבע מתכננים להגיע לבלומפילד ולתמוך בקבוצה מחוץ לאצטדיון, כשהמשטרה תציב שוטרים גלויים וסמויים במטרה לשמור על הסדר ולחלק דוחות.

"הגענו לרגע הגדול, יש כאן המון ציפייה ששחקנים מסוימים כמו ז'וסואה יובילו אותנו, אבל אם כל הקבוצה לא תעבוד – לא נזכה בתואר", אמרו שחקנים אתמול והודו: "האווירה קצת שונה. קשה לשחק בלי האוהדים שלנו. אבל אלפים יצפו בכל בארץ ויעודדו מרחוק. אנחנו רוצים להביא את הגביע אחרי 23 שנה". גם אז, אגב, באר שבע ניצחה בדרך את מכבי פתח תקווה. אז זה היה ברבע בשמינית הגמר ובפנדלים. "נקווה מאוד שלא נגיע לשם", סיכם אחד השחקנים. "אפשר וצריך לגמור את המשחק הזה ב-90 דקות".

עבור הבלם עמית ביטון מדובר במשחק לא רגיל ובניסיון לסגור מעגל: פעם אחת משום שהוא יכול לזכות בגביע בפעם השנייה ברצף, אחרי שאשתקד עשה זאת כמחליף עם בני יהודה, ופעם שנייה מאחר שאביו שמעון ביטון זכה בו בפעם האחרונה.

עמית ביטון
עמית ביטון | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי