סולומון, פירס וסיבוק איחלו הצלחה: "תראו לכולם מי זאת מכבי פ"ת"

מנור סולומון
מנור סולומון | אודי ציטיאט

שחקני העבר של המלאבסים שלחו ברכות לקראת גמר גביע המדינה נגד הפועל ב"ש. בקבוצה שומרים על שתיקה ואופטימיים כי אפשר לשחזר את הזכייה מלפני 68 שנים"

(גודל טקסט)

מכבי פ"ת תנסה להשלים הערב (שני) עונה חלומית, כשתגיע לרגע השיא שלה העונה: גמר גביע המדינה שבו היא תפגוש את הפועל באר שבע. כפי שנכתב אתמול, המאמן גיא לוזון יזכה לקבל בחזרה להרכב את המגן הימני תומר לוי, שסבל מפציעה בשריר הירך האחורי, כאשר ההפתעות המסתמנות הן ספסולם של יוסי גינזבורג ולידור כהן.

לוזון תרגל את אותו ההרכב גם אמש באימון המסכם, בו השחקנים עבדו על פנדלים למקרה שיזדקקו לכך. הקבוצה לא יצאה למלון לקראת המשחק ותגיע ישירות ממתחם האימונים לאיצטדיון בלומפילד. באימון האחרון הספיק אחד האוהדים "להחדיר מוטיבציה" בשחקנים.

האיש החזק במועדון, אבי לוזון, שומר על שתיקה וכך גם יתר אנשי הקבוצה והשחקנים, שלא התראיינו לקראת המשחק. בפ"ת שומרים על אופטימיות ומאמינים שהם יכולים לשחזר את הזכייה האחרונה מלפני לא פחות מ-68 שנים. במועדון מתרכזים אך ורק בגמר הגדול ודחו את כל ההכנות לעונה הבאה עד מחר, אחרי שיעברו את הקרב על התואר, זאת למעט החתמתו של המגן ינון אליהו לקראת השיבה לליגה הבכירה.

לכבוד המשחק, שלושה אקסים של הקבוצה, מנור סולומון, רומריו פירס ותומאש סיבוק, התפנו לאחל הצלחה למלאבסים לקראת ההתמודדות: "המון המון בהצלחה היום. אני אצפה במשחק ורוצה שהגביע יבוא לפתח תקווה. יאללה חברים! ביחד, חזק והגביע הזה יהיה שלנו", איחל פירס, ששיחק בקבוצה במשך שתי עונות וחצי.

קשרה של שחטאר דונייצק האוקראינית, שרק אתמול הספיק לכבוש ולבשל בניצחון של קבוצתו, מלא ציפייה לעבר המשחק המכריע של הקבוצה בה גדל ושיתף פעולה עם לא מעט שחקנים שיופיעו היום: "אני רוצה לאחל המון המון בהצלחה למכבי פתח תקווה, לכל המועדון ולאוהדים. לאבי לוזון ובעיקר לשחקנים. אני בטוח שהם ייתנו הכל על המגרש ויראו לכולם מי זאת מכבי פתח תקווה ואיזה חוזק יש במועדון הזה. אוהב אתכם והמון בהצלחה, אני מחזיק לכם אצבעות".

הצ'כי, ששיחק בקבוצה בשתי העונות האחרונות בליגת העל ואף רצה להגיע למשחק (האיסור על טיסות כמובן מנע זאת), בירך: "היי חברים, אני רוצה לאחל לכם את כל ההצלחה שבעולם הערב. תאמינו בעצמכם, תיהנו מהמשחק ואני מקווה שתנצחו. קדימה מכבי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי