השחקנים הופתעו: לידור כהן צפוי לפתוח על הספסל בגמר הגביע

התרגשות גדולה במכבי פתח תקווה לקראת המשחק מחר (שני, 20:45) נגד הפועל ב"ש, כשהקבוצה חוזרת למעמד לאחר 19 שנה. לוזון, ששוחח עם חניכיו וסימן את אקולטסה וז'וסוואה, מתכנן לתת קרדיט גם לשוער הצעיר דור חברון

(גודל טקסט)

19 שנים חלפו מאז העפילה מכבי פתח תקווה לגמר גביע המדינה בעונת 2000/01, אז הפסידה 3:0 למכבי תל אביב. מחר (שני, 20:45) המלאבסים, שהדיחו בדרך בין היתר את בית"ר ירושלים והפועל תל אביב, יוכלו לחתום עונה גדולה כשיפגשו את הפועל באר שבע באיצטדיון בלומפילד. פתח תקווה זכתה בגביע פעמיים בתולדותיה, הפעם האחרונה בעונת 1951/52.

המאמן גיא לוזון מתכנן שתי הפתעות בהרכב, כאשר לידור כהן, השחקן המרכזי בקבוצה שכבש עשרה שערי ליגה העונה, לא תורגל בהרכב באימונים האחרים וצפוי להתחיל את המשחק על הספסל. גם השחקנים, הופתעו מהעובדה שכהן, אשר מסיים את חוזהו בתום העונה ובכל מקרה לא ימשיך, לא תורגל: "במשחק כזה לידור יכול לעזור הרבה בהחזקת הכדור", אמרו.

גם השוער יוסי גינזבורג לא צפוי לקבל קרדיט ודור חברון הצעיר, שרק לאחרונה החל לשחק עקב פציעתו של הראשון, צפוי לקבל את המושכות הבשורה הטובה מגיעה מכיוונו של המגן תומר לוי שנפצע וסבל מקרע בשריר הירך האחורי, זכר למשחק נגד בית"ר תל אביב/בת ים. בצוות הרפואי בראשותו של יוני הרנוביץ', הצליחו להכשירו על אף הסיכויים הנמוכים והוא תורגל בהרכב באימון ביום שבת.

גיא לוזון
גיא לוזון. חוזר לגמר הגביע | דני מרון

מוחמד סרסור, שהוסט לעמדת המגן הימני באימונים האחרונים, צפוי לשחק בקישור לצידם של גיא חדידה, ארד בר, אוראינברום וליאל עבדה. לוזון שוחח עם שחקניו על היריבה והתמקד בעיקר בשחקני ההתקפה המשמעותיים אלטון אקולטסה וז'וסוואה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי