במכבי ת"א מבינים: דן ביטון יעבור לקבוצה גדולה אחרת אם לא יירכש בקיץ

הצהובים מרוצים מהשיפור של הקשר תחת ואן לוון, אך ינסו לרכוש את כרטיסו מלודוגורץ בסכום נמוך משמעותית מסעיף היציאה שלו. גולסה וחוזז צפויים לפתוח מול הפועל באר שבע, יונתן כהן וקארצב ימשיכו להיעדר

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

ההפסד 2:0 לשחטאר בנוקאאוט הליגה האירופית, היה הראשון של מכבי תל אביב בעידן פטריק ואן לוון, אך הצהובים מבינים את פערי הרמות במסגרת האירופית וכבר נערכים למשחק הגביע הקריטי נגד הפועל באר שבע שייצא לדרך בטרנר מחר (ראשון) וימשיך את לוז הזמנים הצפוף של האלופה.

מכבי תל אביב שקיימה אתמול אימון שחרור, תקיים כבר הערב את האימון המסכם לקראת היציאה בבירת הנגב, כאשר בסביבת המועדון לא מקלים ראש במחזיקת הגביע וזוכרים היטב את ההדחה המפתיעה לאום אל פאחם אשתקד.

בצוות המקצועי מרוצים ממשחק ההגנה שהשתפר פלאים מאז מונה המאמן ההולנדי ומזכיר את ימיו הטובים של ולדימיר איביץ'. יחד עם זאת, ואן לוון עדיין פתרונות בהתקפה על מנת להפוך את הצהובים למהירים יותר ולמדויקים מול השער.

פטריק ואן לוון | דני מרון

להרכב הפתוח אמור לשוב אייל גולסה, ששיחק בחמישי כמחליף. גם מתן חוזז שעלה מהספסל בחמישי והראה ניצוצות מול שחטאר, אמור לתפוס את מקומו של דן ביטון בכנף ימין. בגזרת הפצועים יונתן כהן ועדן קארצב ימשיכו להיעדר. מי שנראה בסיום המשחק מול שחטאר בפנים מעט חמוצות היה שוב איתי שכטר, שלא זכה לדקות נגד שחטאר דווקא אחרי תקופה לא רעה בכלל בליגה. נגד באר שבע הוא עשוי לחזור להרכב או לקבל דקות משחק משמעותיות.

בנושא ביטון אגב, בצוות המקצועי מאמינים בשחקן ועשויים לרכוש בתום העונה מלודוגורץ, אך ינסו להפחית משמעותית את הסכום שנקבע עבור ביטון העמוד על 1.2 מיליון יורו. בקריית שלום מבינים כי ויתור על ביטון, עשוי להוביל לחתימתו של הקשר אצל אחת מבין בית"ר ירושלים, מכבי חיפה והפועל באר שבע ולכן לא יוותרו עליו כל כך בקלות.

הרכב משוער: דניאל טננבאום, אנדרה ג'ראלדש, איתן טיבי, לואיס הרננדס, אנריק סבוריט, דן גלזר, דור פרץ, אייל גולסה, מתן חוזז (איתי שכטר), אלכסנדר פשיץ', טל בן חיים (אדוארדו גררו).

אייל גולסה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי