ללא חמישה שחקני הרכב: קריית שמונה תנסה לעבור שלב בגביע

הצפוניים יתארחו אצל בית"ר ת"א/בת ים ויגיעו ללא אלו ובראון המורחקים וטורה, קהת ולוסיו הפצועים. במועדון לא מזלזלים ביריבה מהליגה הלאומית: "נעשה הכל כדי להמשיך במפעל"

(גודל טקסט)

בקריית שמונה מרוצים מהניצחון הביתי על מ.ס. אשדוד ביום חמישי, אך הם מבינים כי מדובר בשמחה זמנית מכיוון שממתינים להם שלושה משחקים קריטיים במיוחד השבוע, כשהראשון מבניהם יהיה מחר (ראשון) נגד בית"ר תל אביב/בת ים במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה.

מאמן קובי רפואה וחניכיו כלל לא מזלזלים ביריבה, שנחשבת לאחת הקבוצות החזקות בליגה הלאומית. במועדון אמרו: "מדובר ביריבה לא פשוטה שמשחקת כדורגל התקפי ונצטרך להגיע מוכנים. בכל מקרה בגביע צריך לעבור שלב ונעשה הכל כדי להמשיך במפעל".

מבחינה מקצועית קריית שמונה תגיע למשחק ללא המגן דור אלו והקשר סמואל בראון שייעדרו בגלל צבירת צהובים, בעוד רועי קהת וסאקו טורה שנפצעו בניצחון והערכה כי השניים סובלים ממתיחה במפשעה וצפויים להחמיץ את המפגש.

רועי קהת
רועי קהת | ברני ארדוב

גם החלוץ הברזילאי, לוסיו, ימשיך להיעדר כאשר במועדון ינסו להכשירו לקראת המשחק במהלך השבוע מול בני יהודה. לעומתם מי שישוב להרכב הוא הגנאי יוג'ין אנסה, שריצה עונש הרחקה מול אשדוד בשל צבירות צהובים. עבדאלה חליחל ימשיך לקבל את הקרדיט בחלק ההתקפי לצדו של אנסה ושל מוחמד שכר שבעצמו היה מהמצטיינים במשחק האחרון.

הרכב משוער: דז'יוגאס ברטקוס, יובל לוין, אורי דהן, עידן נחמיאס, זיו מורגן, יואב הופמייסטר, אדריאן רוצ'ט, אופיר מזרחי, מוחמד שכר, יוג'ין אנסה, עבדאללה חליחל.

עבדאללה חליחל | לירון מולדובן‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי