סילבס: "משחק משוגע", אבוקסיס: "היינו נאיביים"

שחקני הפועל חיפה | קובי אליהו

מאמן הפועל חיפה אחרי ה-3:3 האדיר מול בני יהודה והניצחון בפנדלים בגביע: "כל האמונות הטפלות צצו". המאמן המפסיד: "פנדלים זה עניין של מזל". תורג'מן: "אני חווה קשיים אחרי הקורונה"

(גודל טקסט)

בתום משחק פשוט ענק, הפועל חיפה עלתה הערב (שבת) לשמינית גמר גביע המדינה אחרי ניצחון 4:5 דרמטי בפנדלים על בני יהודה, אשר הגיע בתום 3:3 משוגע לאחר 120 דקות של כדורגל משובח. יוסי אבוקסיס, מאמן הכתומים, נפרד מהמפעל כבר בסיבוב ח', אחרי שבשנתיים האחרונות זכה בו – פעם אחת עם בני יהודה ופעם אחת עם הפועל באר שבע.

אבוקסיס המאוכזב סיפר בסיום ההפסד הכואב: "פנדלים יכולים ללכת לכל הכיוונים. היינו מאוד נאיביים במשחק עצמו, כי נתנו להם לחזור כשהובלנו פעמיים. בדקה ה-116, כששחקן שלנו יצא ונפצע, ספגנו, וזה מראה קצת על נאיביות. חבל, אבל יש לנו מטרות בליגה ונמשיך שמה. אנחנו תמיד שואפים ללכת קדימה בגביע, אבל אין מה לעשות, זה מה שקרה. כמו שאמרתי, פנדלים זה עניין של קצת מזל והיום היה להם את זה".

לקראת המשחק הקריטי מול קריית שמונה ביום רביעי: "צריך לתת לשחקנים מילה טובה ולהרים אותם. נתאושש יום אחד ונמשיך, אין לנו זמן אפילו לחכות. אנחנו רואים הטבלה, היא מאוד קשה מבחינתנו. נרים את הראש, אין זמן להתאבל ואני מקווה שיהיה טוב".

יוסי אבוקסיס | אריאל שלום

מאמן הפועל חיפה, חיים סילבס, אמר: "מרגש מאוד לעלות, אפילו שזה שלב מוקדם יחסית, בטח בפנדלים. היה פה משחק משוגע מבחינת שערים. זה משהו שמאפיין אותנו בשנה הזו, היינו שותפים להמון משחקים רבי שערים. אני לא מת על זה מבחינה הגנתית, אבל מבחינה התקפית זה טוב. אנחנו תמיד מאמינים שאנחנו יכולים לחזור ולהבקיע. זה היה קשה, אבל מתוק".

על האמונה הטפלה של פיזור המים לפני הפנדלים: "כשמגיעים לפנדלים זה יכול ללכת לכל הכיוונים. רצינו שזה יהיה לטובתנו. כל המילים, כל התפילות, כל הקמעות וכל האמונות הטפלות צצות – אבל העיקר שזה באמת נגמר טוב לטובתנו. אני שמח בשביל רן קדוש שהוא לקח את הפנדל האחרון, היה כיף ואני מקווה שנמשיך להתקדם בגביע".

אלון תורג'מן, חלוץ הפועל חיפה, שכבש את אחד מהפנדלים: "אין מתוק כזה. אין לי הרבה מילים להגיד, אני רק רוצה לחגוג כי באמת הגיע לנו. נתנו הכל, גם השחקנים המנוסים יותר וגם השחקנים הצעירים. כל מי ששיחק נתן הכל, אני גאה בכולם ושמח עבור המועדון. זה היה מאוד חשוב לנו. כל אחד נתן 100% אם לא 200%, ועכשיו צריך להסתכל קדימה".

שחקני הפועל חיפה | קובי אליהו

השיפור ביכולת אחרי התקופה הפחות טובה בליגה: "גביע זה לא ליגה, בגביע אי אפשר לתקן. בגביע אם אתה מפסיד משחק אחד אתה בחוץ, והקבוצה הראתה היום המון אופי שיעזור לנו להמשך. נחגוג יום-יומיים ונחזור להתרכז בליגה כי יש משחק חשוב מאוד מול בני סכנין ביום שבת".

יכולתו ברמה האישית: "אני כל הזמן מדבר עם חיים סילבס והוא יודע שאני לא בכושר של 90 דקות. אני אחרי קורונה ואני לא הראשון שחווה קשיים אחרי קורונה. לאט לאט אני נכנס לכושר ואני מרגיש מצוין ברוך ה'. אני שמח שעזרתי לקבוצה היום. אני חושב שעשינו היום צעד חשוב בגביע, ואם היינו מפסידים זה היה מוריד את כולם מוראלית. אנחנו צריכים לצבור ביטחון גם בליגה ולנצח את סכנין. נעשה הכל כדי לנצח ולהתקדם קדימה".

אלון תורג'מן | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי