הסוד של הפועל חיפה: כך החדיר כץ מוטיבציה בשחקנים לפני בני יהודה

הבעלים ביקש מהשחקנים הוותיקים בסגל לספר חוויות מעונת הזכייה בגביע לפני כשנתיים, אך ביקר את בית הדין של ההתאחדות: "היה ניצחון על עונה שלמה. קיבלנו עונש חמור מדי לאחר הדרבי. מגיע לנו יותר ומהבין יבין"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בהפועל חיפה חגגו אמש (שבת) במשך דקות ארוכות את הניצחון הדרמטי נגד בני יהודה בגביע המדינה, במשחק אשר נגמר ב-3:3 אדיר והסתיים בדו קרב פנדלים מותח, בו רן קדוש הפך לגיבור הגדול כאשר עצר את הבעיטה האחרונה.

הקבוצה מהכרמל הגיע למשחק אתמול בסגל חסר במיוחד, ללא ניסו קפילוטו, גל אראל ועדן בן בסט המורחקים, נס זמיר שקרע את הרצועה הצולבת וגיא משפתי, סער פדידה, לירן סרדל ועמית סואירי שנמצאו חיוביים לקורונה. הבעלים יואב כץ ערך שיחה עם השחקנים רגע לפני המשחק וביקש ממספר שחקנים שזכו עם המועדון בגביע לפני שנתיים לספר לשאר הסגל חוויות מאותה עונה.

"זה היה ניצחון מדהים, של עונה שלמה" אמר כץ לאחר המשחק. "כל השחקנים נתנו הכל למרות שעשינו טעויות בהגנה שנצטרך לעבוד עליהם. חנן ממן היה מעל כולם ועשה דברים מטורפים ורן קדוש היה איש המשחק שעצר את הפנדל. חשוב להביא את הכוחות משם ולהמשיך הלאה".

שחקני הפועל חיפה חוגגים | קובי אליהו

כעת, בשורות האדומים-שחורים כבר מתרכזים במשחק הליגה הקרוב נגד בני סכנין ויקוו לנצל את המומנטום שצברו כדי לשכוח ההרחקות שספגה הקבוצה לאחר המהומה נגד מכבי חיפה. "לצערי האירועים בדרבי פגעו בכל העונה שלנו" הוסיף כץ, שגם רמז על ניצחון טכני שהגיע לקבוצה שלו. "קיבלנו עונש גדול מדי וללא פרופורציות. אני עדיין חושב שמגיע לנו הרבה יותר והמבין יבין".

כאמור, קדוש הפך בסיום לגיבור המשחק בעקבות ההצלה מול רועי בן שמעון וסיפר בסיום: "גאה בחברים שלי. ידעתי לפני המשחק שנצטרך לקבל הכל, גם מהשחקנים שפתחו ומאלה שנכנסו כמחליפים. אני מקווה שהמשחק הזה יוציא לנו את המנחוס וכבר בשבת בליגה מצפה לנו קרב משמעותי להמשך הליגה".

קדוש. "מקווה שהמשחק הזה יוציא לנו את המנחוס" | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי