בבני יהודה אופטימיים: "סוף סוף היינו קבוצה". בן שמעון מירר בבכי

הקבוצה נפרדה מהגביע נגד הפועל חיפה אך במועדון מסתכלים על הצד החיובי: "הגענו למצבים כמו בעשרת המשחקים לפניכן, עדיף להתרכז בליגה". החלוץ לקח קשה את החמצת הפנדל, גורם: "הוא שחקן חשוב שיימכר לאירופה"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

אם להגיד את האמת, נראה שבבני יהודה לא לקחו יותר מדי קשה את ההדחה מגביע המדינה אמש (שבת) בפנדלים נגד הפועל חיפה. כזכור, הכתומים, שפיתחו מעין מסורת מנצחת במפעל בשנים האחרונות, הפסידו 5:4 בדו קרב הבעיטות מהנקודה הלבנה אחרי 3:3 משוגע בתום 120 דקות וסיימו את דרכם במפעל כבר בסיבוב ח'.

זה התחיל מפיגור לאחר שער של קייס גאנם ונמשך עם שער שוויון גדול של דן מורי. לאחר מכן, שי מזור העניק יתרון לקבוצה של יוסי אבוקסיס, אך עידו שחר, שכמעט נחת בשכונת התקווה ביום האחרון של חלון ההעברות, השווה, קבע 2:2 ושלח את המשחק להארכה. עמית זנטי בביצוע יפה העלה את הכתומים ל-2:3 בדרך הבטוחה לניצחון, אך בדקה ה-116 איתי בוגנים הצעיר השווה דווקא בזמן שעוביידה חטאב נפצע ויצא מתחומי המגרש.

כמובן שבמועדון קיוו לעבור ונרשמה אכזבה גדולה בסיום, בטח אחרי שהובילו פעמיים במהלך המשחק, אך שחקנים סיפרו לאחר מכן: "סוף סוף היינו קבוצה, הגענו אתמול לכמות מצבים שהגענו אליה בכל עשרת המשחקים האחרונים. הכל טוב, עכשיו מתרכזים בליגה ואולי זה עדיף, יש לנו מלחמה עד סוף העונה לתקן את מה שעשינו וחייבים להתחיל לקחת נקודות. צריך להמשיך ביכולת הזאת ויהיה טוב".

"לפחות היינו קבוצה". בבני יהודה מסתכלים על חצי הכוס המלאה | קובי אליהו

רועי בן שמעון הצעיר, שהחמיץ את הפנדל האחרון שהעלה את הפועל חיפה לשמינית הגמר, נשכב על הדשא בסיום ומירר בבכי. שחקני הקבוצה ניחמו אותו גם אחרי הבעיטה וגם בחדר ההלבשה, וגם קפטן היריבה, דור מלול, הגיע לנחם אותו באקט של ספורטאי אמיתי. "קריירה נבנית מרגעים כאלה. רועי שחקן חשוב שיהיה עוד יותר חשוב בהמשך ועוד יימכר לאירופה", אמר גורם במועדון.

במשחקו השני על הקווים בקדנציה הרביעית בבני יהודה, יוסי אבוקסיס עדיין ללא ניצחון ונפרד מהגביע, בו זכה בשתי העונות האחרונות – ב-2018/19 עם בני יהודה וב-2019/20 עם הפועל באר שבע. המאמן קיבל בחזרה את מתיאה ליואיץ' שסיים עונש הרחקה ארוך, אך נאלץ להסתדר ללא שלושת החיוביים לקורונה – פאדי נג'אר, ג'ורג' פוצ'יבה ופדרו קמפוס.

השלושה התגלו כחיוביים לנגיף ביום שישי, יום לפני המשחק, דבר אשר מנע מהכתומים לעשות הכנה אידיאלית מכיוון שהאימון המסכם בוטל מתוך חשש לנדבקים נוספים. כעת החשש הוא שבימים הקרובים יתגלו חיוביים נוספים לקורונה, זאת לקראת המשחק הקריטי מול קריית שמונה ביום רביעי, משחק השלמה מהמחזור ה-20. בני יהודה נועלת את טבלת הליגה, אך יש לה כרגע שני משחקים חסרים ביחס ליריבות לתחתית – בני סכנין, הפועל תל אביב, הפועל חדרה והפועל כפר  סבא. על כן, היא חייבת להשיג נקודות מול ק"ש, כשניצחון יעלה אותה למקום ה-12.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1033313
בן שמעון. במועדון ניחמו אותו


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי