צמד לנייג'ל האסלביינק, סכנין בשמינית הגמר אחרי 0:3 על חדרה

החלוץ ההולנדי שבר בצורת של 16 משחקים ועזר לקבוצה מהמגזר לעלות לשלב הבא עם שני גולים מהירים (27, 30), קלי הוסיף את השלישי (61). מנגד פלקושצ'נקו פגש את המשקוף

(גודל טקסט)

מה שלא הולך בליגה הוא דווקא בגביע. אחרי רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון, בני סכנין אירחה את הפועל חדרה בסיבוב ח' ועלתה על חשבונה לשמינית הגמר עם 0:3 מרשים באצטדיון דוחא וזאת אחרי שבליגת העל מצאה עד כה את הרשת רק 10 פעמים בלבד.

החבורה של ניסו אביטן הייתה טובה יותר מהפתיחה ועלתה ליתרון מהיר כפול תוך שלוש דקות מרגלי לא אחר מנייג'ל האסלביינק. הרכש המאכזב שלא כבש ב-16 משחקיו בליגה, שבר את הבצורת הארוכה בדקה ה-27 לאחר שניצל יציאה לא טובה של עדי טבצ'ניק ובעט כדור מסובב לרשת וכאמור בדקה ה-30 כבש את השני שלו במשחק מהנקודה הלבנה, לאחר בעקבות הכשלה על מוחמד סייד אחמד ברחבה.

בדקה ה-55 מקסים פלקושצ'נקו שעלה מהספסל כמעט צימק את התוצאה מכדור חופשי שננעץ במשקוף והתגובה של סכנין לא איחרה לבוא. בדקה ה-61 יצאה המארחת למתפרצת ובסיומה דיין קלי קבע את תוצאת המשחק, גם הוא עם שערו הראשון בקבוצה.

כזכור גם בשנה שעברה סכנין העפילה לשמינית הגמר לאחר ניצחונות על מכבי עירוני אשדוד ורמת השרון ונעצרה באותו שלב לאחר תבוסה של 3:0 להפועל תל אביב. הפועל חדרה מנגד מסיימת את דרכה בסיבוב ח', בשנה שעברה הפסידה 2:0 לבני יהודה בתום הארכה.

נייג'ל האסלביינק חוגג | מאור אלקסלסי
שלום אדרי | מאור אלקסלסי
מרשל אודה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי