מ.ס אשדוד בשמינית הגמר עם 1:3 על הפועל רעננה

גורדנה (45) כבש מהנקודה הלבנה, בגאיוקו (75) הכפיל בבעיטה מחוץ לרחבה, טוריאל (89) קבע את תוצאת המשחק במתפרצת נהדרת והקבוצה של בן שמעון בין 16 האחרונות. טוויזר (77) רק צימק לזכות הקבוצה מהלאומית

(גודל טקסט)

בשנה שעברה מ.ס אשדוד סיימה את דרכה בגביע המדינה כבר בסיבוב ח', לאחר שנכנעה במגרשה הביתי 4:3 מטורף להפועל באר שבע שהמשיכה כל הדרך לזכייה בגביע. הערב (שני) הקבוצה של רן בן שמעון, שמונה זמן קצר לאחר ההדחה בעונה שעברה, הצליחה להעפיל לשלב שמינית הגמר עם 1:3 ביתי על הפועל רעננה מהליגה הלאומית.

מ.ס אשדוד לא הצליחה לנצח את שני המחזורים האחרונים בליגת העל, אבל הערב מול קבוצת התחתית מהלאומית, שהשבוע דווקא קטעה רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון, עשתה את שלה וכעת היא תקווה ליריבה נוחה בהגרלת שלב 16 האחרונות שתיערך מחר ב-16:05.

המארחת שלטה במשחק לכל אורכו ובחנה פעם אחר פעם את ניב אנטמן בשער רעננה, אבל הסכר נפרץ כאשר ממש עם תחילת תוספת הזמן של המחצית הראשונה, בדקה ה-45, דין דוד הכניס כדור עומק מצוין לעוז בילו שהוכשל בבירור ורועי גורדנה ניצל את הבעיטה מ-11 מטר כדי לקבוע 0:1 במחצית.

רועי גורדנה חוגג | לירון מולדובן

בדקה ה-62 רעננה לא הייתה רחוקה מלהשוות כאשר בעיטה של אמרי וולשמן חלפה סנטימטרים מעל שערו של יואב ג'ראפי, אבל כעבור מספר דקות, בדקה ה-75, היא נענשה על כך לאחר שבעיטה של מוסא בגאיוקו פגש את הרשת בבעיטה מחוץ לרחבה.

הקבוצה של אלדד שביט העבירה הילוך וגם השיבה בשער מהיר מרגלי דין טוויזר שדחק מקרוב אחרי 77 דקות, אולם זה היה מעט מדי ומאוחר מדי ובניסיונות להשיג את השוויון היא גם ספגה את השער השלישי בדקה ה-89, אז עידן דהן חטף כדור ובמסירת רוחב הותיר את סתיו טוריאל מול השער והאחרון לא התבלבל וקבע 1:3 בסיום. מ.ס אשדוד בשמינית גמר הגביע ואילו הקבוצה מהשרון תוכל להתמקד כעת במאבקי התחתית בלאומית.

מוסא בגאיוקו | לירון מולדובן
שחקני רעננה תופסים את הראש אחרי ההחמצה של וולשמן | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי