איינבינדר הפך למנהיג של הפועל ת"א: "מאושרים שיש שחקן כמוהו"

דן איינבינדר | דני מרון

"הרכש הגדול ינואר" זכה לשבחים במועדון אחרי ה-0:4 על אשקלון בדרך לשמינית גמר הגביע, הצוות הרפואי הרגיע שהפגיעה ברגלו אינה חמורה והוא יהיה כשיר למשחק בשבת נגד מכבי נתניה. נדחה הדיון על בוזגלו

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לראשונה מאז מרץ 2019, הצליחה הפועל תל אביב להבקיע ארבעה שערים במשחק. אז זה הסתיים ב-1:5 על מ.ס אשדוד במסגרת ליגת העל, אתמול (שני) היא ניצחה בקלות 0:4 את הפועל אשקלון והעפילה לשמינית גמר גביע המדינה, בתקווה שההגרלה שתיערך היום (16:05) תביא יריבה נוחה שתאפשר עלייה גם לשלב שמונה האחרונות.

בהפועל תל אביב החמיאו לשחקנים על היכולת מן הפתיחה ובעיקר פרגנו לבן ביטון ושלומי אזולאי שכבשו לראשונה במדים האדומים. גורם בקבוצה אמר: "זה היה מרענן לצפות בשחקנים כובשים ככה. נכון שפגשנו יריבה מליגה א', אבל ראיתם כמה השחקנים נהנו וחגגו את השערים".

עבור בן ביטון, אגב, היה זה שער ראשון מאז נובמבר 2016 – כאמור היה זה שער הבכורה שלו בהפועל תל אביב ושער ראשון מאז עשה זאת במדי הפועל באר שבע נגד אותה הפועל אשקלון. כידוע, מאז שביטון ושחקני הרכש הגיעו בינואר, הפועל ת"א עדיין לא הפסידה.

דן איינבינדר, אחד העוגנים של הפועל תל אביב שכמובן אף הוא טרם חווה הפסד בראשון, זכה גם כן לשבחים מאנשי המועדון: "הוא המנהיג שלנו, הרכש הגדול עליו התעקש ניר קלינגר וכולנו מאושרים שהוא איתנו ושיש לנו שחקן כמוהו בקבוצה". בקבוצה עדכנו כי איינבינדר נפגע אמנם ברגלו, אך הוא יהיה כשיר למפגש נגד מכבי נתניה. בשבת ישוב להרכב גם הבלם אדי גוטליב, שזכה למנוחה ולא נכלל בסגל.

איינבינדר וביטון. הפועל ת"א עדיין לא הפסידה איתם | דני מרון

ולנושא אחר: הדיון המיוחד בבוררות בין הפועל תל אביב למאור בוזגלו, בתגובה לדרישת השחקן לשוב לאימונים מיידית כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, נדחה מהיום בצהריים ליום חמישי הקרוב.

בורר ההתאחדות לכדורגל עו"ד עמיאל תגר יערוך דיון ב"זום" בעקבות בקשתו של בוזגלו, שהפסיק להגיע לאימוני הקבוצה ב-10 הימים האחרונים. בהפועל ת"א יתנגדו להשיב את הקשר, שכידוע הגיש תביעה על סך כשני מיליון שקלים נגד המועדון, אשר הודיע לו על סיום חוזהו בטענה ל"כוח עליון" בעקבות התפרצות הקורונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי