בהפועל חדרה זועמים: "יש שחקנים שלא ראויים ללבוש את החולצה"

שחקני הפועל חדרה | מאור אלקסלסי

בעקבות התבוסה הצורמת 3:0 לבני סכנין, במועדון כועסים על היכולת וגם מבקרים את ההחלטה של מנחם קורצקי: "יותר מדי שינויים בהגנה ובקישור האחורי". אוסמן ולבאבידי יחזרו להרכב נגד כפר סבא

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

כעס ועצבים היו בחדר ההלבשה של הפועל חדרה אתמול (שני) לאחר התבוסה 3:0 לבני סכנין, שהביאה להדחה מוקדמת ממפעל גביע המדינה כבר בסיבוב ח'. הכעס נבע בעיקר מיכולת השחקנים, שכמעט לכל אורך המשחק היו הרבה מתחת לרמתם והובסו. "זה היה מביך. לא יכול להיות שנגיע למשחק גביע וזאת היכולת שנקבל. נעשו טעויות שלא מתאימות לקבוצה בליגת העל", אמרו במועדון אמש, "היו כאן כאלה שלא ראויים ללבוש את החולצה של הפועל חדרה ולא נעבור על זה לסדר היום".

גם המאמן מנחם קורצקי ספג ביקורת על השינויים שביצע ב-11: "אי אפשר לעשות כל כך הרבה שינויים בהגנה ובקישור האחורי, במיוחד אם הוא בחר לשחק עם השוער השני".

בהנהלה מקווים כי ההפסד לא ישפיע על הרצף החיובי בליגה, כשרק לפני שבוע השיגה חדרה ניצחון ביתי על מכבי פתח תקווה ובשבת מצפה לה קרב תחתית מול הפועל כפר סבא: "זה יכול לגרום לירידה מנטלית ואם זה ישפיע למשחק הקרוב, ההפסד הזה יכול להיות משמעותי להמשך העונה".

עם זאת, בחדרה מקווים כי חזרתם לסגל של המגן דיא לבאבידי והקשר מוחמד אוסמן, בנוסף לעובדה שחל שיפור ניכר ביכולת במחצית השנייה, במיוחד לאחר כניסתם של מקסים פלקושצ'נקו ושובל גוזלן, יובילו להמשך המומנטום החיובי בליגה.

מרשל אודה. חדרה הובסה ובמועדון זועמים | מאור אלקסלסי
גם הוא לא יצא נקי. קורצקי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי