מחמאות להאסלביינק ולקלי: "אולי הגביע ייתן פתח להתקפה שלנו"

דיין קלי חוגג | מאור אלקסלסי

בסכנין מרוצים מהעלייה לשמינית הגמר ומהתצוגה ההתקפית נגד חדרה, אחרי הקושי למצוא את הרשת עד כה. בירם כיאל, שזכה למנוחה, צפוי לחזור מול הפועל חיפה. וגם: השיחה של אביטן עם החלוצים

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

שביעות רצון בבני סכנין לאחר ה-0:3 המרשים על הפועל חדרה אמש (שני) בסיבוב ח' של גביע המדינה, כאשר בקבוצה מצאו מספר סיפור לאופטימיות. בראש ובראשונה הקבוצה של ניסו אביטן עלתה לשלב הבא, מעבר לכך קטעה רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון וגם כבשה שלושה שערים, אחרי שמצאה את הרשת 10 פעמים בלבד עד אתמול.

במועדון התעודדו גם מצמד השערים של נייג'ל האסלביינק, שמצא את הרשת לראשונה העונה, כמו גם של החלוץ השני דיין קלי שהגיע במועד ההעברות של חודש ינואר. "אולי הגביע ייתן פתח להתקפה שלנו", אמרו בקבוצה. אגב, רק לפני מספר ימים אביטן זימן את כל החלוצים לשיחות אישיות ואף ניסה לעודד אותם: "אתם חלוצים מצוינים ואני מאמין בכם", היה המסר שהעביר המאמן. מעבר לשבחים בחלק ההתקפי, גם הבלם לוקאס ספנדלהופר זכה למחמאות על היכולת במרכז ההגנה.

עם כל זאת, בקבוצה מבינים כי הניצחון בגביע אינו מספיק והליגה חשובה הרבה יותר, כאשר כבר בשבת ממתין משחק משמעותי נגד הפועל חיפה. סכנין, כזכור, מדורגת מתחת לקו האדום ותהיה חייבת להשיג ניצחון כדי לשפר את מצבה בטבלה לקראת הפלייאוף התחתון.

בקבוצה מקווים לקבל בחזרה במחזור הקרוב את הקשר בירם כיאל, שזכה אתמול למנוחה וגם כי החלוץ אוסאמה חאלילה יתאושש לחלוטין ממתיחה בשריר הירך האחורי, אחרי שנכנס כמחליף אתמול במהלך המחצית השנייה.

בירם כיאל | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי