עזרא ושחוביץ' יחזרו להרכב בגביע. אטוולד לשחקניו: "חייבים לשכוח מההפסד בשבת"

אחרי המעידה מול חדרה, מאמן מכבי נתניה יבצע מספר שינויים לפני המשחק נגד הפועל תל אביב, כאשר קלר, ג'אבר ודומבייה יירדו לספסל. "ניצחון יחזיר את האנרגיות ואת מצב הרוח", אמרו שחקנים במועדון

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר ההפסד הכואב בשבת להפועל חדרה, שסיבך את הקבוצה במאבקי ההעפלה לפלייאוף העליון, במכבי נתניה שמחו אתמול (ראשון) מתוצאת התיקו בין מכבי פתח תקווה להפועל באר שבע, שקבעה שהיהלומים עדיין תלויים בעצמם במחזור האחרון, אך מחר, היהלומים יתרכזו במפעל שונה: גביע המדינה, כשיארחו את הפועל תל אביב.

"ניצחון מחר יחזיר לנו את האנרגיות ואת מצב הרוח", אמרו שחקנים במועדון.  גם המאמן ריימונד אטוולד ניסה לעודד את מצב הרוח של שחקניו ולהשכיח את ההפסד בשבת כשאמר להם באימון: "יש לנו בשלישי משחק חשוב מאוד. אנחנו חייבים לבוא אליו מוכנים ולשכוח מההפסד בשבת".

מבחינה מקצועית, אטוולד יבצע לא מעט שינויים: זלאטן שחוביץ' יחזור לעמדת המגן השמאלי במקומו של רותם קלר ואילו עידו וייר יפתח בצד השני במקומו של כארם ג'אבר, שהיה מהחלשים בשבת.

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב

בקישור, המאמן ביצע לא מעט החלפות במהלך התרגול למשחק כשהוא שוקל לתת את המקום בהרכב לאיילון ירושלמי ואלעד שחף במקומם של אביב אברהם ושל ויובל שדה, כאשר גם חן עזרא שנכנס כמחליף בשבת יפתח במקומו של אבובאקר דומבייה. קוואן פרייטר, שייעדר מהמשחק המכריע ביום שבת מול מכבי חיפה בגין צבירת חמישה כרטיסים צהובים, ימשיך מחר בחוד ההתקפה.

הרכב משוער: רז כרמי, עידו וייר, שיר צדק, אלמוג כהן, זלאטן שחוביץ', אלעד שחף (עומרי גנדלמן), אביב אברהם (איילון ירושלמי), גבי קניקובסקי, חן עזרא, לאמק בנדה וקוואן פרייטר.

קוואן פרייטר | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי