קלינגר: "לא מוטרד לרגע לגבי העתיד שלי בהפועל ת"א"

מאמן הפועל ת"א לאחר שניצח 1:3 נגד נתניה: "הייתי מוטרד מאוד לפני, הכי חשוב בגביע זה לעבור שלב". הדרבי הקרוב: "מכבי זו קבוצה מצוינת, מקווה שהפצועים יחזרו". אטוולד נגד השופט: "לא עשה בכוונה? זו לא דעתי"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב העפילה הערב (שלישי) לרבע גמר גביע המדינה לאחר שניצחה 1:3 את מכבי נתניה. האדומים לא היו הקבוצה העדיפה על המגרש, אך בכל זאת הצליחו להשיג את התוצאה שרצו ולהמשיך לשלב הבא.

המאמן ניר קלינגר סיכם את הניצחון: "זה תמיד טוב לעבור שלב. למרות שאמרתי לפני המשחק שאין תירוצים, כשאתה חסר שישה שחקני מפתח זה מטריד והייתי מוטרד מאוד. החילופים שלי היו התכנית למשחק. רצינו לעבור את המחצית הראשונה עם הרכב צעיר ולוחמני ואחרי זה להכניס את הטריים יותר. זה עבד לשמחתי".

"אני חשוב שהיו כמה דקות במחצית השנייה שלא היינו במשחק, וגם הגול שספגנו זה דבר שצריך לתת עליו את הדעת. זה לא משנה, כי בגביע צריך לעבור. מה יהיה בדרבי בליגה? אני לא מתעסק בהימורים ולא ברחוב הספורטיבי. מה שנכון, נכון. מכבי ת"א זו קבוצה מצוינת, אבל אני מקווה שביום המשחק יחזרו לפחות שלושה שחקנים להרכב ואז יהיו לי יותר אופציות".

חגיגות האדום. הפועל ת"א ברבע הגמר | ברני ארדוב

מאמן הפועל ת"א הוסיף: "עשינו שינוי בקבוצה ואני חושב שלנצח את נתניה פעמיים בתוך שבועיים זו לא משימה קלה. אני בטוח שלמכבי חיפה לא יהיה קל נגד נתניה במחזור הסיום, זו קבוצה טובה שגם ראויה לפליאוף העליון. העתיד שלי בהפועל? זה הדבר האחרון שמטריד אותי".

"אני לא מוטרד אפילו בקצה המוח. רק עכשיו אני שומע משהו על זה בפעם הראשונה. אני לא צריך לדאוג לעתיד שלי בגילי. צריך שהקבוצה תישאר בליגה וכשיחזרו גוטליב, זיקרי, ואופק ביטון ובן ביטון, אז אולי נלך רחוק גם בגביע" סיכם קלינגר.

מן העבר השני, המאמן המאוכזב ריימונד אטוולד היה נחרץ מאוד נגד צוות השיפוט, שכן פנדל מפוקפק מאוד נשרק נגד מכבי נתניה במהלך המשחק: "לצערי זה דפוס חוזר עם השופטים. הם לא עושים לנתניה בכוונה? זה השיפוט שלך, אבל אני לא חושב ככה. החיוך שלי אומר הכל".

ההולנדי המשיך: "האם הקבוצה הטובה יותר ניצחה? אני חושב שוב שהחיוך שלי אומר הכל. חושב שבכל משחק על מה לשחק. אנחנו משחקים מול הקהל שלנו שוב ועבור הבעלים שלנו. אנחנו צריכים להשתפר בכל משחק ואנחנו לא תמיד מצליחים. אני חושב שיש לנו על מה לשחק".

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי