ואן לוון: "ההצלה של טננבאום בסיום הייתה גדולה"

מאמן מכבי תל אביב אחרי ה-2:3 הדרמטי על הפועל חיפה בגביע המדינה: "היינו חייבים לסיים את המשחק במחצית הראשונה, נהיה חייבים לשפר את זה". השוער הצטנע: "היה לי פחות כיף כי ספגתי פעמיים"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בתום דרמת ענק בסמי עופר, מכבי תל אביב העפילה הערב (שלישי) לרבע גמר הגביע לאחר 2:3 ענק על הפועל חיפה. דניאל טננבאום רשם הצלה גדולה (90) ושער של עדן בן בסט נפסל בצדק (94). קודם לכן, טל בן חיים (7), עצמי של ניסו קפילוטו (12) וניק בלקמן (62) מחקו יתרון מוקדם של חנן ממן. אלון תורג'מן רק צימק (74).

פטריק ואן לוון, שרשם ניצחון מספר 12 ברציפות בזירה המקומית, אמר בסיום: "היינו צריכים לסיים את המשחק כבר במחצית הראשונה, אבל לא עשינו את זה ונהיה חייבים לשפר את זה כדי שנסיים משחקים מוקדם יותר. 2:3 זאת תוצאה צמודה מדי. אני מאמין שכל מי ששיחק מספיק טוב כדי לעשות את העבודה. מכבי תל אביב תילחם עד הסוף על כל התארים. עכשיו ניסע הביתה לתל אביב ונתכונן לדרבי".

ואן לוון סיכם את דבריו במחמאה לטננבאום: "זו הייתה הצלה גדולה בסיום".

טננבאום עצמו הוסיף: "אני כאן כדי לעזור לקבוצה, לקחתי הצלה טובה ושמחתי. לא יודע אם הבנתי את זה באותו רגע, אבל בסוף ניצחנו וזה מה שחשוב. כל משחק חשוב, יש לנו את המטרות שלנו. היה קשה מאוד, גביע זה שונה מליגה ואווירה שונה. היה כיף, פחות לי כי ספגתי שני שערים, אבל העיקר שעלינו. לא יודע מה השתנה עם ואן לוון, אבל כולנו יודעים מה צריך לעשות במגרש".

על הדרבי: "אנחנו מקווים שיהיה קהל, רוצים שיהיה כמה שיותר קהל. דרבי זה משחק שאנחנו תמיד רוצים לנצח בו ונעשה את המקסימום".

פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון | מאור אלקסלסי
דניאל טננבאום
דניאל טננבאום | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי