תסכול בנתניה מהפנדל המפוקפק: "הזוי". כהן: "לא נגעתי בו"

היהלומים זעמו על כדור העונשין שקיבל אלטמן בהפסד 3:1 להפועל ת"א בשמינית גמר הגביע. הקפטן שבספק למכבי חיפה לחבריו: "לא היה כלום". אטוולד ביקר במרומז, במועדון מבינים: "אם לא נגיע לפלייאוף - העונה נגמרה"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

תסכול גדול במכבי נתניה אחרי ההפסד 3:1 להפועל תל אביב אמש (שלישי), שהוביל להדחת הקבוצה מגביע המדינה בשלב שמינית הגמר. הדבר הפך את המאבק על הפלייאוף העליון לחשוב אפילו עוד יותר, והוא בעצם מהווה הזדמנות להציל את העונה.

היהלומים של ריימונד אטוולד היו טובים יותר מהיריבה באדום, אך פנדל מפוקפק הוביל לפיגור. בהמשך, פרננד גורי המחליף השווה, אך בדומה למפגש הקודם בין הקבוצות, שער עצמי הוביל למפנה במשחק ולמעשה היה זה שהכריע את ההתמודדות.

הפנים של שחקני נתניה בסיום אמרו הכל. לא מעט שחקנים נשכבו על הדשא, וגם חדר ההלבשה לאחר ההפסד היה דומים. במועדון מבינים שבתוך שני משחקים בלבד – עונה שהייתה נראית מבטיחה עלולה להסתיים בלי שום דבר.

אלמוג כהן , איילון ירושלמי | ברני ארדוב

"אם לא נעלה לפלייאוף העליון, אז למעשה נגמרה העונה" הודו שחקנים בקבוצה. "גם אתמול שיחקנו יותר טוב מהפועל, כמו במשחק הקודם. הם שוב רק העיפו כדורים. אנחנו פשוט לא יכולים להחמיץ כל כך הרבה. הגול העצמי הזה זה הילוך חוזר לשער העצמי של זלאטן שחוביץ' במשחק הקודם נגדם".

בנתניה עדיין לא נרגעו מהשריקה של השופט יגאל פריד לפנדל לטובת הפועל ת"א, בטענה למשחק מסוכן של הקפטן אלמוג כהן. "היינו בהלם. זו שריקה הזויה. לא היה כלום. אבל מה אנחנו כבר יכולים לעשות, לתבוע את השופטים בבית המשפט?" אמרו במועדון.

גם המאמן ריימונד אטוולד הביע ביקורת מרומזת על ההחלטה השנויה במחלוקת: "משחקים מוכרעים על ידי רגעים. מה שקרה במשחק הזה, פשוט לא צריך לקרות במגרשי הכדורגל בליגה מקצוענית. לחוסר המזל, זה לא קרה רק הפעם, אלא קורה כל שבוע".

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב

"לא נגעתי בו, לא היה כלום" אמר אלמוג כהן לחבריו. הקפטן נראה מאוכזב לאחר שהוחלף בשלב מוקדם במחצית השנייה, כשאטוולד ויתר גם על שירותיהם של גבי קניקובסקי ושיר צדק. כהן, אשר עדיין לא כשיר ב-100% זכר לפציעה בשריר האחורי, סחב רגל ולא רצה לוותר על ההתמודדות אך המאמן ההולנדי לא רצה לסכנו מתוך מטרה שישחק בשבת מול מכבי חיפה. נכון לרגע זה, קיימת אופטימיות שהוא יעמוד לרשות אטוולד. בימים הקרובים הקפטן יעבור טיפולים".

חן עזרא אמר לאחר ההפסד: "זה מתסכל מאוד. אני חושב שהיינו הקבוצה הטובה יותר על המגרש. הגענו ליותר מצבים מהם, השופט נתן להם פנדל מכלום. בסופו של דבר הפסדנו ואנחנו מאוד מאוכזבים. אכזבו את עצמנו ואת הקהל אבל הפנים קדימה למשחק הבא. לקראת מכבי חיפה? אנחנו באים להילחם. אנחנו מאמינים בעצמנו ונבוא לשם כדי לנצח ולקחת את הנקודות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי