הסינדרלה של העונה: עפולה ברבע גמר הגביע אחרי 0:3 על כפר סבא

נתנאל גולדמן, שי בן דוד | אודי ציטיאט

גיא דהן, נתנאל גולדמן ועמית מור כבשו בהארכה וחוללו את הסנסציה התורנית, בדרך לניצחון של הקבוצה מהלאומית על הירוקים מהשרון. הכיסא של אלישע לוי בסכנה?

(גודל טקסט)

הפועל עפולה חוללה הערב (רביעי) את הסנסציה התורנית בגביע המדינה, כאשר הדהימה וניצחה 0:3 את הפועל כפר סבא בתום הארכה בדרך להפוך לסינדרלה של עונת 2020/21, אשר הבטיחה את מקומה ברבע הגמר והפכה לקבוצה היחידה בשמינית הגמר שהדיחה קבוצה מליגה גבוהה יותר. החבורה של רומן זולו, שהגיעה לאצטדיון מושבה עם רצף של שישה משחקים ללא הפסד בליגת המשנה, לא נבהלה לרגע מפערי הרמות. גיא דהן, נתנאל גולדמן ועמית מור (שבישל פעמיים) כבשו לאחר הזמן החוקי את השערים לזכות הקבוצה מבירת העמק.

דהן ודודו ביטון הגיעו למצבים טובים במחצית הראשונה, אך לא הצליחו למצוא את הרשת של מתן זלמנוביץ'. לאחר ההפסקה קבוצתו של אלישע לוי התאוששה, בן רייכרט ואביב סולומון הגיעו להזדמנויות גדולות, אולם יוסי גינזבורג שמר על רשת נקייה. בדקה ה-84, אותו סולומון השאיר את הירוקים בעשרה שחקנים, לאחר שהכשיל את עמית מור שהיה בדרכו למצב ודאי לכיבוש.

בהארכה, הקבוצה מהצפון ניצלה את היתרון המספרי ולפני סיומו של החצי הראשון עלתה ליתרון לאחר שעמית מור מצא ברחבה את גיא דהן, שבעט בעוצמה לרשת וכבש את השער הראשון. בחצי השני כפר סבא התפרקה: מור הוסיף עוד בישול, הפעם לנתנאל גולדמן שהכפיל בדקה ה-109. בתוספת הזמן, איתי שור איבד את הכדור במרכז המגרש ועפולה יצאה להתקפה מתפרצת שהסתיימה בשער של עמית מור, שסיכם ערב מושלם עבורו ועבור קבוצתו.

עפולה, אחת משלוש נציגות הליגה הלאומית בשלב רבע הגמר של גביע המדינה, תיוודע לזהות היריבה הבאה שלה במפעל בהגרלה שתיערך מחר בשעה 17:00.

גיא דהן חוגג | אודי ציטיאט
רייכרט. הדחה כואבת לכפ"ס | אודי ציטיאט
שחקני הפועל כפר סבא מאוכזבים | אודי ציטיאט
שחקני הפועל עפולה חוגגים | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי