בכר: "אצילי חזר לעצמו", חזיזה: "אליפות או גביע? גם וגם"

מאמן מכבי חיפה על כוכב הניצחון 1:2 על מכבי פ"ת: "כולם ראו אותו במשחקים האחרונים, החדות חזרה לו". שחקן הכנף: "הראינו אומץ רב במחצית השנייה. הגיע לנו הניצחון". לוזון: "הקבוצה הטובה יותר ניצחה"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה השלימה הערב (רביעי) מהפך גדול, ניצחה 1:2 את מכבי פתח תקווה ועלתה לרבע גמר גביע המדינה. כוכב המשחק של הירוקים היה עומר אצילי, אשר כבש צמד שערים ראשונים במועדון מהכרמל וקטע בצורת ארוכה עבורו.

המאמן ברק בכר לא נשאר אדיש בסיום במשחק והחמיא לאצילי: "אני חושב כולם ראו את אצילל במשחקים האחרונים חוזר לעצמו ומקבל חדות. הוא נכנס היום, ביחד עם נטע לביא והם עזרו לשנות את המשחק. היה חשוב לו לכבוש אחרי שכבר בישל והיה מצוין. אני מקווה שהוא ימשיך ככה".

רק לפני 11 ימים פגשה חיפה את מכבי פ"ת בליגה, אז הכחולים ניצחו 0:2 בסמי עופר: "לא אהבנו את המשחק שלנו והפסדנו בצדק" הוסיף בכר. "הגענו לא רעננים והענישו אותנו בצדק. עכשיו חזר הסגל, יש לנו אפשרויות לשנות ולעשות רוטציה. זה לוקסוס להכניס שחקנים כאלה מהספסל ומראה שהסגל עמוק. אני רוצה לציין גם את רמי גרשון, אני חייב לפרגן לו, עשה משחק טוב וכולם שמחים בשבילו, מגיע לו".

ברק בכר | מאור אלקסלסי

שער הניצחון של אצילי הגיע בדקה ה-83, מה שמנע הארכה במשחק: "דיברתי עם גיא לוזון לפני המשחק ואמרנו שאם יהיה תיקו אז שנינו נשתולל כדי שלא יהיו 120 דקות. אני שמח שסיימנו את זה ב-90 דקות. כל ניצחון מכניס למומנטום טוב ובטח שבצורה כזו, אחרי פיגור ומול קבוצה מצוינת. זה היה אחד המשחקים היותר טובים שלנו. חשוב להמשיך את זה ליום שבת".

דולב חזיזה, שהיה אחד השחקנים הבולטים הערב על כר הדשא, סיכם את הניצחון: "היה חשוב לנו מאוד לנצח את המשחק הזה. גביע זה משחק מיוחד ואתה יודע שהכול יכול לקרות. נראינו טוב ונקלענו לפיגור מחצי טעות שעשינו. היה לנו חשוב לתקן את זה גם בשביל השחקן שלנו ודיברנו על זה בחדר ההלבשה".

קבוצה כמו מכבי חיפה צריכה לנצח כל הזמן, לא רק את מכבי פתח תקווה. שמח שהראינו אומץ במחצית השנייה וניצחנו כמו שהגיע לנו. הפסדנו לקבוצה הזו לפני 11 ימים והיה חשוב לנצח אותם. אני חושב שאנחנו יותר טובים. יש לנו סגל מצוין, גם רמי גרשון שיחק ועשה עבודה טובה. אליפות או גביע? גם וגם"

עומר אצילי חוגג עם דולב חזיזה | מאור אלקסלסי

מן העבר השני, המאמן המנוצח גיא לוזון הודה בסיום: "חושב שהקבוצה הטובה יותר ניצחה. חיפה שלטה בקצב, במיוחד במחצית השנייה. לא הזזנו כדור, בניגוד למשחק הקודם בינינו, וכך קשה ליצור מצבים, כי כשאתה רק רץ אחרי הכדור אתה מעלה דופק ואחר כך מאבד אותו מהר. משחק לא טוב שלנו, משחק טוב של מכבי חיפה, ניצחה אותנו בצדק, כל הכבוד לה שעלתה לשלב הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי