מ.ס אשדוד בעננים: "השחקנים עלו כאילו זה הגמר"

שחקני מ.ס אשדוד חוגגים | דני מרון

בעיר הנמל התמוגגו מה-1:2 על בית"ר בדרך לרבע גמר הגביע: "התכוננו כמו למשחק בליגת האלופות". מחמאות לסבטקוביץ' ולכנעאן, שבקבוצה טוענים כי הוא ראוי לזימון לנבחרת ישראל. השאיפה לשבת: לעלות בהרכב החזק ביותר

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

שחקני מ.ס אשדוד חגגו אתמול (רביעי) על כר הדשא באצטדיון טדי את ההעפלה לרבע גמר גביע המדינה, בזכות ניצחון 1:2 על בית"ר ירושלים. המאמן רן בן שמעון הצטרף למעגל הקפיצות עם הקבוצה שלו, אותה הוא מוביל לאחת העונות הגדולות בתולדות המועדון, ועבר בין כל השחקנים כדי לחבק אותם ולהודות להם על המאמץ הגדול שהשקיעו.

באשדוד הבהירו כי אין שום יריבה ספציפית שהם מעדיפים לקבל בהגרלת השלב הבא שתיערך הערב ב-17:00. "התכוננו כמו למשחק בליגת האלופות. זה בער בעצמות של בן שמעון והשחקנים", אמר גורם באשדוד, "כל מהלך תורגל והסבר בקפדנות, ההכנה הייתה מושלמת. השחקנים עלו כאילו זה הגמר וכך נתייחס גם ליריבה הבאה".

הקבוצה מעיר הנמל אוהבת לשחק נגד יריבות עם סגנון פתוח והתקפי כמו בית"ר, כזה שמאפשר למשחק לזרום במהירות מצד לצד. באשדוד סיפרו כי משחק הליגה נגד הפועל חיפה היווה מודל למשחק בטדי. בן שמעון אמר בסיום: "גאווה גדולה. השחקנים גילו עמידות ומוציאים מעצמם הכל בתקופה כל כך קשה. זו תחנה נוספת שנותנת אנרגיה להמשך הדרך".

אשדוד בעננים מההעפלה לרבע הגמר | דני מרון

המאמן ידע כי המפתח לניצחון על הירושלמים היה לשתף ביחד את שלומי אזולאי ורועי גורדנה, הלב והנשמה של הקבוצה על המגרש. שני הקשרים ניהלו את קצב המשחק וסחפו את חבריהם. בנוסף, אחד השחקנים שנמצאים בכושר מצוין מתחילת העונה הוא מוחמד כנעאן, אשר במועדון טוענים כי הוא ראוי לזכות לזימון בכורה לנבחרת ישראל ולהיכלל בסגל שיפורסם הבוקר לקראת פתיחת מוקדמות מונדיאל 2022. שחקן נוסף שהצטיין וזכה למחמאות היה ננאד סבטקוביץ', שנראה פעם נוספת כאחד הבלמים הטובים ביותר בליגת העל.

כבר בשבת תגיע אותה בית"ר ירושלים לאצטדיון הי"א ותתארח אצל אשדוד למשחק גורלי עבורה, בכל הנוגע לשאיפות ההעפלה לפלייאוף העליון. בעיר הנמל מתכוונים לאושש את השחקנים ולעלות עם ההרכב החזק ביותר: "בליגת העל המשימה היא להיות במקום השלישי שיבטיח כרטיס לאירופה. תהיה תחרות גדולה על המקום בהרכב לשבת, כי כולם ראויים להיות בו", הבהירו בקבוצה.

אזולאי וגורדנה. סחפו את הקבוצה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי