"חלום הדאבל חי וקיים": מכבי חיפה חוגגת העפלה לרבע ושולחת מסר

הירוקים הודו שרצו לנקום בפ"ת על ההפסד בליגה ועשו זאת עם ה-1:2: "כולם צריכים ללמוד מרמי", החמיאו לבלם שזכה לדקות נדירות והצטיין. הבלם התרגש. וגם: העידוד של חזיזה במחצית, הבינגו של בכר והאוהדים שנעצרו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

רגע אחרי שריקת הסיום בניצחון אתמול (רביעי) 1:2 על מכבי פתח תקווה בדרך לרבע גמר גביע המדינה, שני השחקנים הראשונים שזכו לחיבוק מצד אנשי הצוות המקצועי של מכבי חיפה היו עומר אצילי ורמי גרשון.

השניים היו מהמצטיינים על המגרש, בוודאי הקשר שעלה מהספסל למחצית השנייה והשלים את המהפך עם צמד נהדר, אבל עוד לפני המשחק דובר בחדר ההלבשה על רצון 'לנקום' ספורטיבית בפתח תקווה בעקבות הניצחון בליגה והשחקנים מהכרמל עשו זאת בסטייל – ולא פחות חשוב, לראשונה בסמי עופר מול הקהל הביתי. "חלום הדאבל עדיין חי וקיים" ציינו במועדון.

במהלך הימים האחרונים בחר המאמן ברק בכר שלא לתרגל את ההרכב לקראת המפגש וניסה להשאיר את השחקנים בדריכות מלאה. בכר הפתיע כאשר עלה עם רמי גרשון במקומו של טאלב טוואטחה, אולם התברר שהמגן התלונן על כאבים במפשעה ועל כן לא שיחק. עם זאת, גם נטע לביא ועומר אצילי לא פתחו ורק עלו מהספסל בפיגור.

עומר אצילי חוגג | מאור אלקסלסי

ההימורים של בכר הסתברו כבינגו, בוודאי ההחלטה לפתוח עם גרשון שהיה טוב וזכה לשבחים: "זה לא פשוט לספוג כל כך הרבה ביקורת בשנתיים האחרונות, כלל לא לשחק העונה ובכל זאת לפתוח באחד המשחקים החשובים של העונה. רמי הוכיח שהוא שחקן כדורגל טוב ולא פחות מזה אישיות", אמרו בכרמל ושלחו מסר לשאר השחקנים: "כדאי שכולם ילמדו ממנו".

גרשון סיפר גם הוא על תחושותיו: "השגנו ניצחון חשוב מאוד, אני מאוד שמח שעשינו את זה וסוף סוף שיחקנו לעיני הקהל הביתי שלנו, הדחיפה שלו עזרה לנו לעשות את המהפך הזה. בפן האישי, נהנתי מאוד לשחק. אני עובד קשה ומתאמן בכל אימון הכי חזק שאפשר ונותן את כל כולי לקבוצה".

מכבי חיפה כאמור פיגרה בהפסקה בעקבות טעות קשה של רז מאיר שהובילה לפנדל ובקבוצה סיפרו שהמגן זכה לעידוד במחצית וחזיזה אף אמר לו: "אנחנו נחזור וננצח במחצית השנייה".

הבלם בוגדאן פלאניץ' ספג אתמול כרטיס צהוב חמישי וייעדר מהמחזור הראשון בפלייאוף, אך יוכל לשחק במשחק מול מכבי תל אביב. מי שיחזור לקראת המשחק מול מכבי נתניה בשבת הקרובה הוא המגן סאן מנחם ונראה שבכר יבצע מספר שינויים בהרכב לאור העובדה שיהיה זה משחק שלישי בשישה ימים, כשגם מוחמד אבו פאני עשוי לרדת לספסל לטובת מנוחה ואילו להרכב ישוב גודסוויי דוניו.

גרשון ואבו פאני. הבלם זכה למילים חמות, הקשר יירד לספסל בשבת? | מאור אלקסלסי

אחרי המשחק השחקנים גם דיברו על התרגשות לראות את האוהדים לראשונה העונה במשחק בית ואחד השחקנים אמר: "זה היה מטורף לשמוע וזה היה רק 1500. כמה אנחנו מחכים לראות כמות גדולה יותר".

לקראת פגרת הנבחרת, במכבי חיפה שמחו שלא פחות משישה שחקנים שלהם זומנו – סאן מנחם, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, דולב חזיזה וגם עופרי ארד וטאלב טוואטחה יהיו חלק מהסגל בפתיחת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022.

על הניצחון והחגיגות העיבה תקרית שנרשמה לפני פתיחת המשחק ובמהלכה עצרה משטרת ישראל שני בחשודים בהתפעות ותקיפת שוטרים. לטענת המשטרה "הגיעו מאות אוהדים שדרשו להיכנס לתחום המגרש למרות כמות האוהדים המקסימלית (1500 איש) שנכחה באצטדיון. לאחר שנענו בשלילה החלו להתפרע תוך כדי השלכת אבוקות, זיקוקים ותקיפות שוטרים. השוטרים פיזרו את המתפרעים ועצרו שני חשודים – קטין בן 16 תושב הצפון ובגיר בן 23 תושב המרכז.

"שני החשודים נעצרו כאמור לחקירה בתחנת המשטרה בחיפה. בסיום החקירה הקטין שוחרר בתנאים ובהתאם לחומר הראיות בתיק החקירה של הבגיר יוחלט האם לקיים הבוקר דיון בעניינו בבימ"ש חיפה בבקשה להאריך את מעצרו", נמסר בהודעת המשטרה.

אוהדי מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
אוהדי מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי