החלום הפך למציאות: במכבי חיפה מתלהבים מעומר אצילי

הקשר התרגש מהקהל בסמי עופר והחזיר עם שערי בכורה, כדי להוביל את מכבי חיפה לרבע גמר הגביע: "כבר נגד בני יהודה הוא עשה הכל חוץ מלהבקיע, עכשיו זה נפתח לו", החמיאו בכרמל וסיפרו על השיחות מאחורי הקלעים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

כבר בפגישה המקצועית הראשונה לקראת מועד ההעברות של חודש ינואר, ברק בכר הצהיר בפני ראשי מכבי חיפה: "צריך הביא את עומר אצילי". באותה תקופה, עוד אי שם בחודש נובמבר, זה היה נראה כמו חלום הזוי, אבל חודשים ספורים אחר כך נראה שההשקעה הגדולה מתחילה לתת את אותותיה.

עומר אצילי כבש אמש (רביעי) את שעריו הראשונים במדים הירוקים והיה אחראי כמעט בלעדי למהפך מול מכבי פתח תקווה, 1:2 שהעניק לירוקים את הכרטיס לרבע גמר גביע המדינה. אצילי כלל לא פתח בהרכב, אבל עלה מהספסל למחצית השנייה ו-45 דקות הספיקו לו כדי לעשות שינוי.

בין השאר דובר באותה שיחה בנובמבר כי הרצון להביא את אצילי הוא לא רק לעונה הנוכחית, אלא לטווח ארוך. בינתיים, בחודשיים שלו בישראל, אצילי כבר עם חמישה בישולים ואתמול כאמור כבש את שעריו הראשונים.

עומר אצילי | מאור אלקסלסי

חצי שעה לפני שריקת הפתיחה עלו שחקני חיפה לחימום ואצילי היה הראשון לקבל את הכבוד מהקהל, כשזכה למחיאות כפיים מצד 1,500 אוהדים בסמי עופר. האוהדים קראו פעמיים בשמו והקשר נראה מרוגש מתמיד. "צריך להבין שאצילי עבר ועובר תקופה לא פשוטה. הייתה את הפרשה, הוא עזב את ישראל ואז גם פרשת הרימון קרתה, אבל בכל זאת הוא מצליח להתרכז בכדורגל" ציינו בחיפה.

מי שאחראים לשיפור בכושרו הם גם צוות המאמנים המנטאליים, איתן עזריה ודני ענבר שעורכים עמו שיחות רבות, בנוסף לצוות המקצועי שמזמן אותו לשיחות אישיות. "אנחנו רוצים שתשחק פשוט וזה יגיע", אמרו המאמנים לאצילי.

הקשר קיבל את הכבוד גם בסיום המשחק, כשבמהלך החגיגות עם הקהל עמדו השחקנים ואנשי הצוות המקצועי ומחאו כפיים לכוכב המשחק. "כבר מול בני יהודה אצילי עשה הכל חוץ מלכבוש ועכשיו זה נפתח לו. לא סתם המועדון עבר תהליך כדי להחתימו. הוא מתחיל להחזיר לקבוצה והוא יחזיר לנו רבות" שיבחו בחיפה.

מודה לקהל הירוק בסמי עופר. אצילי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי