נוסבאום: "לא חשבתי שיהיה כ"כ קל". בר כהן: "אשמח לקבל את מכבי ת"א"

עמיר נוסבאום | אודי ציטיאט

מאמן בית"ר ת"א/בת-ים אחרי ה-0:4 על סכנין: "הולכים להיות כאן הרבה שחקנים בליגת העל". הקשר הוסיף: "עברתי דברים לא נעימים בהפועל חיפה". מימר: "הפעולות האישיות לא היו מספיק טובות, זה יכול לקרות"

(גודל טקסט)

בית"ר תל אביב/בת-ים עלתה הערב (רביעי) לחצי גמר בסטייל עם 0:4 ענק על בני סכנין בדוחא ולא מעט שחקנים מהקבוצה מהלאומית הוכיחו כי הם בשלים לשחק בליגת העל למרות גילם הצעיר, בדיוק כמו עמיר נוסבאום שעשוי לחתום בקרוב בקריית שמונה. מנגד סכנין, שחלמה להניף גביע ראשון מאז 2004 לא תשכח את התבוסה הזאת במהרה והיא כעת תנסה להתרכז במאבקי ההישרדות כדי להימנע מירידה לליגת המשנה.

המאמן המפסיד שרון מימר אמר בסיום המשחק: "נתנו לבית"ר לנצל את הנשק שלהם שזה מתפרצות ולמרות שהיינו מוכנים לתבנית משחק שלהם, הפעולות האישיות לא היו מספיק טובות, נפלנו מנטלית והם ניצחו בצדק. אני חושב שנפלנו ליום רע, זה יכול לקרות, לצערי זה קרה במשחק מאוד חשוב. שילמנו מחיר כבד לטעמי וממשיכים הלאה. זה ישפיע על הליגה? אני לא חושש, אני בא להשלים את המשימה שבשבילה באתי שהיא להישאר בליגה וצריך לתת פוש אחרון".

אוהדים היו מאוד מאוכזבים לאחר המשחק: "ברור שהאוהדים מאוכזבים, אכזבנו את עצמנו זה קודם כל. מקווה שבשבת נחזור לשמח אותם כדי להשלים את המשימה שלנו שהיא להישאר בליגה".

עמיר נוסבאום, שרון מימר | אודי ציטיאט

מחמוד קנדיל הוסיף: "קודם כל אני רוצה להתנצל בשם כולם בפני האוהדים. לא הקלנו ראש במשחק הזה, ברגע שהם הבקיעו את השער הראשון נכנסו לפאניקה, אך לא התאוששנו מהשער הראשון וברגע שספגנו את השלישי המשחק היה גמור. עברנו שנה מאוד קשה בליגה, כל האוהדים פנטזו על גביע, פישלנו בענק וצריך לחשוב על הכל מחדש".

"הזהירו אותנו מהמתפרצות, אבל לפעמים כשאתה סופג גול ראשון כל התוכניות משתבשות. זה הכדורגל בסופו של דבר, אתה משקיע לפעמים אתה מנצח ולפעמים אתה מפסיד. זה הכל, אין לי מה להוסיף".

מחמוד קנדיל | אודי ציטיאט

מנגד עמיר נוסבאום: "לא חשבתי שזה יהיה כל כך קל. הייתי מאוד זהיר, הבנתי שיתרון של 0:1 או 0:2 זה משהו שאפשר לחזור ממנו, אבל ברגע שהדקות עברו הבנתי שננצח את המשחק. אני לא מתעסק בסכנין, עשינו הכנה טקטית והבנו איך הם משחקים. זה מהדברים שהדברים הולכים לטובתך ואני מאוד גאה בשחקנים שלי. הולכים להיות כאן הרבה שחקנים בליגת העל, הם עושים עבודה טובה. כל הכבוד להם".

על המעבר לקריית שמונה: "אני לא מתעסק בזה, יש עוד מטרות".

את מי אתה רוצה בחצי הגמר: "לא יודע, מה שיבוא יהיה טוב. אנחנו נתכונן וניתן הופעה מכובדת".

שחקני בית"ר תל אביב בת ים חוגגים | אודי ציטיאט

בר כהן הוסיף: "אנחנו התכוננו למשחק, כל אחד ישב על האנליסט שלנו, ללא הצוות שלנו זה לא היה קורה. סכנין זלזלו? זה רק נראה שחקנים צעירים, אבל יש לשחקנים ראש של שחקנים בני 25 ואנחנו מספיק טובים כדי להיות בליגת העל. תמיד כיף לקבל קבוצה מליגת העל, זו תחושה שונה ומאוד כיף".

הפועל חיפה: "אני לא מתעסק בזה, עברתי שם כמה דברים לא נעימים והכדורגל מוכיח לי שהסבלנות משתלמת".

על מפגש מול מכבי תל אביב בחצי הגמר: "תמיד כיף לשחק מול מכבי תל אביב, הקבוצה הטובה בארץ, ולהוכיח להם שאני יכול לשחק שם. אבל המשחק הבא יותר חשוב".

בר כהן | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי