בן שמעון זעם: "יש שופטים שאני מתפלל לה' לא לקבל אותם"

מאמן מ.ס. אשדוד רתח על השופט לייבה אחרי ההדחה מגביע המדינה: "מכבי ת"א לא יכלה להבקיע במשחק רגיל, אז היא קיבלה עזרה. אסור לי להגיד את האמת הפנימית שלי". ההדחה: "הקצב שלנו היום לא הספיק נגד מכבי ת"א"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב העפילה הערב (רביעי) לחצי גמר גביע המדינה לאחר שניצחה 0:1 את מ.ס. אשדוד. שער הניצחון הגיע מרגלו של דור פרץ, שהבקיע בכדור חופשי שסחט טל בן חיים לאחר שספק הוכשל על ידי טום בן זקן.

לאחר השריקה האחרונה, מאמן אשדוד רן בן שמעון זעם על השופט עידן לייבה: "עובדתית, קיבלנו גול ובכלל לא היה מגע. זה פאול שלא היה, מכבי ת"א לא יכלה להבקיע את הגול במשחק רגיל אז היא קיבלה עזרה מהשופט".

"מהיום הראשון שדרכתי במועדון הזה אני לא נותן לאף אחד לדבר על קיפוח בין גדולות וקטנות, אבל מה שהיה פה היום, אני לא יכול לדבר, כי אסור לנו להגיד את האמת הפנימית שלנו. יש שופטים שאני מתפלל לאלוהים לא לקבל אותם נגד קבוצות גדולות. פשוט מתפלל. זה כואב מאוד. מאוד מתסכל".

בן שמעון מול לייבה. "יש שופטים שאני מתפלל לא לקבל אותם" | לירון מולדובן

על ההדחה מהגביע סיפר רב"ש: "אנחנו עושים עונה מדהימה, יצאנו מהגביע וממשיכים הלאה למטרה הבאה. החבר'ה שלנו הירואיים, מדהימים, אין לי מילה רעה להגיד עליהם. אנחנו שלושה ימים אחרי שאותו הרכב שעשה הצגה בבלומפילד, עשינו כל שאנחנו יכולים כדי לאושש אותם".

"צריך להבין שהקצב נגד מכבי תל אביב הוא גבוה מאוד ושלנו לא היה מספיק טוב היום. אני יכול להבין את השחקנים שלי. לא רציתי להיות קבוצה גדולה היום, רציתי לנצח עם גול אחד, זה פחות הלך".

על העובדה שהכניס את מוגיס זקריה מהספסל והחליף אותו לאחר מכן סיפר: "הכנסתי את מוגיס אחרי תקופה שלא שיחק, לטעמי הוא לא היה טוב. זה היה חילוף מקצועי טהור. אני לא עשיתי את זה הרבה לאורך ההיסטוריה שלי ויכול להתנצל על הקטע האנושי, אבל בקטע המקצועי צריך לעשות מה שהכי טוב לקבוצה. הוא לא תרם מה שחשבתי שהוא צריך לתרום".

דניאל טננבאום, מוחמד כנעאן | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי