דור פרץ: "לחץ? נולדנו לזה. כולי מרוכז רק במכבי ת"א"

קשר האלופה סירב להתייחס לעתידו אחרי העפלה לחצי גמר גביע המדינה וסיכם את הניצחון נגד אשדוד: "לא חשבנו לרגע שזה יהיה קל, אבל השגנו את זה בסוף". ואן לוון: "ננוח ונהנה מהניצחון עכשיו, מרוכזים כעת בליגה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

חלום הדאבל של מכבי תל אביב נותר הערב (רביעי) בחיים לאחר שהצהובים גברו 0:1 על מ.ס. אשדוד והעפילו לחצי גמר גביע המדינה. דור פרץ, האיש החם ביותר העונה של האלופה, שוב היה שם בשבילה עם שער ניצחון יקר וסידר לה את הכרטיס בין ארבע האחרונות של המפעל.

"הגענו למשחק עם מטרה מאוד ברורה – לנצח" אמר פרץ לאחר המשחק. "השגנו את זה. לא חשבנו שזה היה קל לרגע. ראינו כבר כמה אשדוד טובה כבר במשחק הקודם שלנו. התחלנו את המשחק היום טוב מאוד. היינו אגרסיביים ורעבים וניצחנו, זה הכי חשוב".

על הלחץ שמרגישים שחקני מכבי ת"א בשלב הזה של העונה: "אנחנו שחקני כדורגל. נולדנו לתוך הלחץ הזה. עד עכשיו רדפנו אחרי מכבי חיפה, וכל עוד זו הסיטואציה, נעשה את זה הכי טוב שאנחנו יכולים. נעשה את העבודה שלנו וזה מה שחשוב לנו. העתיד שלי? כרגע יש עוד הרבה זמן עד הקיץ ואני מרוכז רק במכבי ת"א".

דור פרץ | לירון מולדובן

מלבד הקשר, גם המאמן פטריק ואן לוון סיכם את המשחק של קבוצתו: "התחלנו את המשחק נהדר, בדיוק ההפך מהמשחק בבלומפילד ביום ראשון. היינו מאוד אגרסיביים, מאוד מאורגנים, היו לנו הרבה מצבים להבקיע שלא ניצלנו".

"איך התמודדתי עם סגל קצר? אני לא חושב שהיה ככה. היו לי 20 שחקנים, כמו תמיד. השתמשנו בשחקנים שהיו לנו במשחקים האחרונים והם עשו עבודה טובה. כמו שאמרתי בראיונות הקודמים, אנחנו מסתכלים על זה רק משחק אחר משחק. היום ננוח ונהנה מהניצחון הזה, אבל נחזור להתרכז עכשיו גם בליגה" סיים ההולנדי.

פטריק ואן לוון | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי