"מכבי ת"א? אנחנו מודעים לדיבורים, אבל רוצים לעשות היסטוריה"

בבית"ר תל אביב בת ים חגגו את ה-0:4 הענק על בני סכנין ברבע גמר גביע המדינה: "ניצחון של יכולת". גויאגון שכיכב עם צמד מבוקש על ידי ק"ש, אך צפוי להתחיל את העונה הבאה בקריית שלום. ומה עם בר כהן?

(גודל טקסט)

44 אוהדי בית"ר תל אביב בת ים עשו אתמול (רביעי) את הדרך הארוכה לסכנין וצפו באחת התצוגות הגדולות ביותר שנראו בגביע המדינה בשנים האחרונות. הקבוצה של עמיר נוסבאום, שצפוי להתמנות בקרוב למאמן הפועל קריית שמונה, שיחקה כדורגל מרהיב, מחצה 0:4 בדוחא את הקבוצה מהמגזר והעפילה על חשבונה לחצי הגמר, שם היא עשויה לפגוש את מכבי תל אביב.

שחקני בית"ר תל אביב בת ים, שרבים בהם צפויים לשחק בליגת העונה הבאה, חגגו במשך דקות ארוכות עם עשרות האוהדים והניפו את נוסבאום לשמיים. "זה היה ניצחון של יכולת", הבהירו הבוקר במועדון, שם ממתינים בקוצר רוח להגרלה ומאמינים שהם מסוגלים להפתיע פעם נוספת. "מכבי תל אביב? אנחנו מודעים לדיבורים, אבל זה לא משנה בכלל מול מי נשחק, אנחנו רוצים שהשמות שלנו יהיו רשומים בספרי ההיסטוריה של המועדון ושל הכדורגל הישראלי", הבהירו.

בצל החגיגות, במועדון מבינים הקבוצה צפויה לעבור מהפכה גדולה בקיץ. כאמור, נוסבאום ביקש לעזוב לפני מספרת שבועות, נענה בחיוב והמאמן צפוי לקחת איתו לקריית שמונה מספרי אנשי צוות כמו רן טליאס וניבי סידי. באשר לשחקנים, פארפה גויאגון צפוי להתחיל את ההכנות לעונה הבאה עם קבוצתו, מכבי תל אביב, שתחליט האם להשאילו לקבוצה מליגת העל או להעניק לו מקום בסגל, כשנוסבאום כבר הבהיר כי הוא מעוניין להביא אותו לק"ש. גויאגון עצמו סיפק אתמל מספר רגעי קסם, הבקיע שני שערים נפלאים ואין ספק שהעונה בלאומית עשתה לו רק טוב.

ומה קורה עם יניב מזרחי? החלוץ שכבש אתמול את השער הראשון במשחק מבוקש גם הוא על ידי איזי שרצקי ועשוי לעשות את הדרך צפונה עם מאמנו. בנוגע לבר כהן, שחקן נוסף של מכבי, הקשר הושאל בתחילת העונה להפועל חיפה ועבר לקבוצה מהלאומית לאחר שלא זכה להזדמנויות. כעת, כך נודע לספורט1, הוא נמצא חזק על הכוונת של הפועל חדרה, שתנסה לצרפו בהשאלה.

פארפה גויאגון | אודי ציטיאט
שחקני בית"ר תל אביב בת ים חוגגים | אודי ציטיאט
שחקני בית"ר תל אביב בת ים חוגגים | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי