נוסבאום: "משוכנע שמתייחסים אלינו ברצינות"

מאמן בית"ר תל אביב מתרגש לקראת חצי גמר הגביע נגד הפועל ת"א בשלישי: "קשה לשחק נגדה, זו קבוצת צמרת לכל דבר מינואר. מקווה שנשרוד את דקות הפתיחה ואז נראה את היכולת שלנו". גויאגון ומזרחי צפויים לפתוח בהרכב

(גודל טקסט)

בית"ר תל אביב היא ללא ספק הסינדרלה הגדולה של עונת הגביע הזו, עונת 2020/21. הקבוצה של עמיר נוסבאום כבר הדיחה את הפועל קריית שמונה והשפילה 0:4 את בני סכנין ברבע הגמר. מחר (שלישי) היא תפגוש את הפועל תל אביב (בשעה 20:30) במעמד חצי הגמר לראשונה בתולדותיה ותקווה להמשיך את החלום.

"אנחנו רוצים לזכות בגביע וכל הדיבורים מסביב לא מעניינים אותנו", זהו המסר אותו מעבירים ראשי המועדון. גם בקרב השחקנים, שרובם שייכים למכבי תל אביב, יש רצון עז לרשום היסטוריה ולעלות לגמר גביע המדינה כדי לקבל הזדמנות להילחם על תואר. בנוסף, השחקנים מבינים כי עקב העובדה שחלקם הגדול ישחק בעונה הבאה בליגת העל, מדובר בהזדמנות נהדרת עבורם להוכיח כי הם אכן שייכים לרמות הגבוהות של הכדורגל הישראלי ולמשוך תשומת לב מקבוצות נוספות בליגה הבכירה.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק התייצבו המאמן עמיר נוסבאום והשוער אביחי דהן. נוסבאום אמר: "היכולת שלנו נגד הפועל קריית שמונה ונגד בני סכנין גרמה להפועל להתייחס אלינו הרבה יותר ברצינות בהשוואה אולי לסיטואציה אחרת. לחצי גמר אי אפשר לבוא שאננים והם יודעים את זה. הפועל תגיע בשיא האנרגיות ועם הקהל שדוחף אותה, אנחנו לא מורגלים לשחק לעיני קהל רב כל כך. אני מקווה שהקהל שלנו, אלף או אלפיים איש – כן ייתן לנו דחיפה". בפן המקצועי אמר: "אני חושב שאין סודות, אנחנו מכירים היטב את הפועל וגם הם מכירים אותנו. זו קבוצה עוצמתית מאוד, קשה לשחק נגדה. השינויים שהם עשו בינואר מבחינתי הפכו אותם לקבוצת צמרת לכל דבר, זה משחק קשה מאוד".

שחקני בית"ר תל אביב חוגגים. ימשיכו את העונה הנהדרת בגביע? | אודי ציטיאט

האם הרעש התקשורתי על כך שהוא יאמן את ק"ש בעונה הבאה מפריע לו: "זה לא מבלבל אותי בכלל. כרגע כל כולי מרוכז בבית"ר תל אביב, לא סיימנו את הליגה גם, יש משחק ביום שישי וכמובן חצי הגמר שאנחנו מחכים לו מאוד".

האם זה מרגיש דרבי עבורם כקבוצה שמזוהה עם מכבי תל אביב: "אני לא חושב, שזה לא משהו שעלה ולא דיברנו עליו. תהיה פה התרגשות אדירה כי זו פעם ראשונה לכל השחקנים בה הם מגיעים למעמד כזה. הכותרת הזו של הפועל ת"א ודרבי זה לא רלוונטי. יהיה משחק טוב ומסקרן. אני מקווה שנדע לעבור את הדקות הראשונות כמו שצריך ואם נעשה את זה אני בטוח שנראה את היכולת האמיתית שלנו".

השוער אביחי דהן שגדל בהפועל תל אביב: "עבר כל כך הרבה זמן, אני חושב שזה מרגש לשחק נגד קבוצה שבה הייתי רוב הזמן במחלקות נוער. זה לא רלוונטי אם נתנו לי את הצ'אנס שם או לא. מעמד חצי הגמר מרגש וזה לא משנה מי יגיע". הכל השתנה בהפועל מאז שהייתי שם. לא שיחקתי עם שחקנים משם".

איך מנצחים? "עם הרבה אמונה, בדרך שלנו. קודם כל הפועל ת"א קבוצה, מועדון בין הגדולים בארץ. אנחנו מכבדים ויודעים שהקהל יבוא וידחוף אותם אבל אני חושב שאנחנו נבוא, נעבוד קשה ונצליח לעשות את זה".

אביחי דהן | שלומי גבאי

מעבר לכך, יעלו לראשונה שחקני הקבוצה עם מדים חדשים אשר נרכשו ע"י הנהלת הקבוצה במיוחד עבור משחק חצי הגמר. מבחינה מקצועית, נוסבאום צפוי לעלות בהרכב החזק ביותר שלו, כאשר הציפייה היא לעבור את "הלחץ של הדקות הראשונות" בתקווה להציג כדורגל טוב לאחר מכן.

הרכב משוער: אביחי דהן, עומר יצחק, תומר מכלוף, מייקל צ'ילאקה, גיא מזרחי, אסף הרשקו, בר כהן, נדב נידם, אמיר ברקוביץ, פארפה גויאגון, יניב מזרחי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי