לא תוכל להתנגד: מכבי ת"א מקווה שחצי הגמר לא יועתק לסמי עופר

הצהובים ממתינים לעדכון מההתאחדות ומפיקוד העורף בכל הנוגע למפגש נגד מכבי חיפה, שלא אמור להיערך במועד המקורי וגם לא באצטדיון בלומפילד, אלא ביום חמישי בכרמל. גולסה וסבוריט בספק גדול למפגש

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עדיין מנסה להתאושש מה-2:2 ביום ראשון נגד מכבי חיפה במסגרת הליגה, משחק שאפשר לומר שהכריע את גורל האליפות, אבל בקבוצה עדיין לא יודעים מה יהיה בכל הנוגע לחצי גמר גביע המדינה נגד מכבי חיפה, שאמור היה להיערך מחר (רביעי, 20:30 בבלומפילד) ועשוי לשנות יום ומיקום.

סבב הלחימה הנוכחי לאור ההסלמה בדרום נמצא רק בתחילתו על פי הערכות ועל כן לא נראה שהמשחק יוכל להיערך כמתוכנן באצטדיון בלומפילד – ואם כן, ללא 30 אלף האוהדים שרכשו הכרטיסים. לכן, בקריית שלום ממתינים לראות כיצד תפעל ההתאחדות לכדורגל וכפי שפרסמנו בספורט1, נראה כי המשחק יועתק לאצטדיון סמי עופר ויתקיים ביום חמישי.

מכבי תל אביב עברה אולי את הדרך הקשה ביותר מסיבוב ח' ועד חצי גמר הגביע, כשעברה את הפועל חיפה, הפועל ב"ש ומ.ס אשדוד – שלושה משחקי חוץ. כעת נערכים בקבוצה לאפשרות שגם חצי הגמר ייערך בחיפה ולא במגרשה הביתי כפי שהיא ציפתה, שינוי שאליו לא תוכל להתנגד אם ייצא לפועל בשל הנסיבות.

ישובו לסמי עופר? אוהדי מכבי ת"א | מאור אלקסלסי

מכבי תל אביב אמנם זכתה בעשור האחרון בחמש אליפויות, אבל בגביע המדינה היא זכתה רק פעם אחת, בעונת הטרבל ב-2014/15, למרות שהעפילה לשלושה גמרי גביע והפסידה בשניים מהם, לבני יהודה ולמכבי חיפה. עבור המאמן פטריק ואן לוון חצי הגמר מהווה מבחן עצום ואם הוא יעבור אותו בהצלחה, גם למיץ' גולדהאר וראשי מכבי תל אביב יהיה קשה להתעלם מהצלחתו והוא ככל הנראה יזכה בחוזה לעונה נוספת.

בצד המקצועי, במכבי תל אביב ייבדקו היום באימון את אנריק סבוריט ואייל גולסה שנפגעו ביום ראשון והוחלפו. השניים נמצאים בספק גדול לחצי הגמר ואם הם לא יהיו כשירים, אופיר דוידזאדה ועדן קארצב צפויים לעלות במקומם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי