הסגל החסר מוסיף למוטיבציה של שחקני מכבי ת"א, דן ביטון יפתח?

דור פרץ, איתן טיבי | אריאל שלום

ואן לוון יחסר 10 שחקנים בחצי גמר גביע המדינה נגד מכבי חיפה, אולם בקבוצה מבינים שהפסד יוביל לסיום עונה עגום במיוחד והשחקנים דרוכים במיוחד למפגש שייערך בסמי עופר ללא קהל. ההרכב טרם נקבע

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב שמה מאחוריה את ניסיון העתירה הכושל בבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, אירוע שגם במועדון מודים שמלכתחילה לא האמינו בסיכוייו למרות ההצלחות הרבות של עו"ד מורן מאירי וחרף התחושה בקרב אלפי אוהדים ששוב לא נעשה צדק ספורטיבי, וכבר מתמקדת אך ורק בניסיון להפתיע את מכבי חיפה בסגל חסר במיוחד ולהעפיל לגמר גביע המדינה – שם ממתינה היריבה העירונית הפועל ת"א.

חצי גמר הגביע אמור היה להתקיים במקור באצטדיון בלומפילד לעיני כ-30 אלף צופים, אלא שכידוע הועתק לסמי עופר בחיפה וייערך הערב (חמישי, 21:00) בדלתיים סגורות לאור הוראות פיקוד העורף. במכבי ת"א היו מי שקיוו שהמשחק יועבר לירושלים כדי לשמור על ניטרליות, אם כבר משנים את מיקום המשחק בניגוד לתכנית שפורסמה בשלב מוקדם של העונה, אך הבהירו כי גם תחת כל הנסיבות הקיימות יגיעו במטרה לנצח.

כאמור, מכבי ת"א תתייצב הערב בחיפה בסגל חסר במיוחד ותחסר את כל השחקנים הזרים שלה להוציא את אדוארדו גררו הצעיר. אנריק סבוריט, אנדרה ג'ראלדש, אלכסנדר פשיץ', לואיס הרננדס וגם ניק בלקמן עזבו את ישראל לאור מבצע "שומר החומות" בעזה והירי על ישראל וזאת למרות ניסיונותיה של מכבי ת"א להעבירם לצפון למען ביטחונם, עד שבמהרה החלטה האנושית לאפשר להם לשוב למולדתם.

אדוארדו גררו | אריאל שלום

המאמן פטריק ואן לוון, שהוא וצוותו נותרו בישראל, לא יוכל לבצע הערב רוטציה רחבה וזאת מכיוון שבנוסף לזרים שייעדרו, הקבוצה גם תחסר את אייל גולסה, אבי ריקן, מתן חוזז ומאור קנדיל – להוציא את גולסה שעוד עשוי לשוב לגמר הגביע אם מכבי ת"א תעפיל אליו, כולם סיימו את העונה. לשחקני מכבי ת"א ברור שהדחה מהגביע יהיה סיום עגום במיוחד לעונה והמצב אליו נקלעה הקבוצה בהחלט מוביל למוטיבציה רבה בקרבם. למאמן ההולנדי התלבטות בין טל בן חיים, איתי שכטר ודן ביטון, כשנראה כי פרט לכך ההרכב די סגור לאור הסגל הדליל.

במכבי ת"א גם התאכזבו לראות אתמול את בית"ר ת"א/בת ים מפסידה להפועל תל אביב בתום דו קרב פנדלים, אבל בקבוצה שיבחו את שחקני הקבוצה הרבים שמושאלים לסינדרלה מהלאומית ובהחלט הצליחו להרשים פעם נוספת. ואן לוון וברק יצחקי עוקבים מקרוב אחרי שחקני ת"א/בת ים ולא מן הנמנע שבעונה הבאה פארפה גויאגון, רונן חנצ'יס, גיא מזרחי, אסף הרשקו, נדב נידם וגם אמיר ברקוביץ' (שמסיים חוזה וטרם שוחחו איתו על הארכה) יקבלו הזדמנות להוכיח כי הם ראויים להיות בסגל.

ברקוביץ'. סומן לעונה הבאה, אך כרגע לא הוארך החוזה | אודי ציטיאט
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי